بلوار ابوطالب شمالی مشهد تا پایان سال آینده تعریض می شود - مشهد نیوز

مشهد نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۳

بلوار ابوطالب شمالی مشهد تا پایان سال آینده تعریض می شود

شهردار منطقه 2 مشهد گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده بلوار ابوطالب شمالی در حد 45 متری بازگشایی شود و بعد از آن شاهد احداث پل برای اتصال ابوطالب شمالی و جنوبی باشیم. محمدرضا قلندر اظهار کرد: سال گذشته سه پل عابر پیاده با توجه به نیاز مردم در سطح منطقه 2 احداث شد درحالی که در سایر منطقه ما شاهد این اتفاق نبودیم که این سه پل در بلوارهای توس و قرنی نصب شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)