بوفون: دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۹

بوفون: دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم

به گزارش ورزش 11، جان لوئیجی بوفون در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال یوونتوس و سویا در دور دوم از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین، به نشریه مارکای اسپانیا گفت: من دوست داشتم در لیگ برتر هم بازی کنم تا محیط و جو فوتبال انگلیس را هم تجربه کنم و با آن آشنا شوم. بوفون در پاسخ به این سؤال که رمز موفقیتش در دوران بازیگری خود به همراه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را چه می داند، تأکید کرد: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)