یاد قانون کاپیتالاسیون افتادم - هم اندیشی

هم اندیشی ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۴

یاد قانون کاپیتالاسیون افتادم

سرمربی استقلال گفت:به قول پورحیدری آدم می گوید کاش بروند دنبال اینکه قانون کاپیتالاسیون را یک بار دیگر در ایران اجرا کنند زیرا با رفتارهایی که بعد از جام ملت های آسیا انجام دادیم من یاد آن روزها افتادم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)