وزیر خارجه سعودی: عربستان هرگز بانی جنگ نبوده است! - پرس شیعه

پرس شیعه ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۸

وزیر خارجه سعودی: عربستان هرگز بانی جنگ نبوده است!

وزیر خارجه سعودی در تلاشی مذبوحانه برای متحد ساختن جامعه بین الملل علیه ایران، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که عربستان سعودی هرگز بانی جنگ نبوده است! به گزارش شیعه پرس به نقل از روزنامه جروزالم پست، ابراهیم عبدالعزیز العساف وزیر خارجه سعودی روز پنج شنبه در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد هشدار داد که این کشور برای دفاع از خود در برابر ایران تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد و از جامعه بین الملل خواست تا علیه تهاجم ایران (!) متحد و یکپارچه شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)