همکاری بیشکک-تهران برای صلح و ثبات منطقه لازم است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۶

همکاری بیشکک-تهران برای صلح و ثبات منطقه لازم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک ، غلامرضا باقری مقدم دستیار معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران و سفیر اسبق ایران در قرقیزستان و هیئت همراه که به عنوان ناظر در انتخابات پارلمانی قرقیزستان در بیشکک بسر می برند، دیروز با تویغونعلی عبدالرحیم اف رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور ملاقات و پیرامون چگونگی برگزاری انتخابات و نتایج آتی آن برای توسعه و پیشرفت قرقیزستان گفت وگو و تبادل نظر کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)