بهره برداری نامناسب در بخش کشاورزی سبب افت ذخایر آبی شده است - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹

بهره برداری نامناسب در بخش کشاورزی سبب افت ذخایر آبی شده است

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به وجود 16 تا 17 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان گفت: بهره برداری نامناسب در بخش کشاورزی باعث شده که سطح ذخایر آب زیرزمینی گلستان افت محسوسی پیدا کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مرگدری در همایش ضرورت های ملی محیط زیست و مدیریت بحران آب از نگاه رسانه افزود: دولت توانسته در سال های اخیر سطح زیر کشت برنج را با آگاهی رسانی از 83 هزار هکتار به 23 هزار هکتار کاهش دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)