ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره برداری از شهرک صنعتی اخترآباد - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵

ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره برداری از شهرک صنعتی اخترآباد

بخشدار صفادشت گفت: پروژه شهرک صنعتی اخترآباد از طرح های برجسته بخش صفادشت شهرستان ملارد محسوب می شود که با بهره برداری از آن، سطح اشتغالزایی در این منطقه بیش از پیش افزایش می یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)