ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره برداری از شهرک صنعتی اخترآباد - بازار کار

بازار کار ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۶

ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره برداری از شهرک صنعتی اخترآباد

بخشدار صفادشت گفت: پروژه شهرک صنعتی اخترآباد از طرح های برجسته بخش صفادشت شهرستان ملارد محسوب می شود که با بهره برداری از آن، سطح اشتغالزایی در این منطقه بیش از پیش افزایش می یابد. ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره برداری از شهرک صنعتی اخترآبادناصر انصاری بخشدار صفادشت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش اثرگذار شهرک صنعتی در توسعه ظرفیت های تولیدی، اظهار کرد: در همین راستا پروژه شهرک صنعتی اخترآباد به عنوان یکی از ظرفیت های برجسته بخش صفادشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)