استفاده مجدد نیروهای سعودی از بمب های ممنوعه علیه مردم یمن - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۶

استفاده مجدد نیروهای سعودی از بمب های ممنوعه علیه مردم یمن

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش جنوبی: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سعودیها بار دیگر به استفاده از بمب های ممنوعه بین المللی علیه مردم بی دفاع یمن متوسل شدند. بر اساس این گزارش، جنگنده های رژیم سعودی در ادامه تجاوزهای گسترده به مردم یمن، این بار در منطقه حیدان واقع در استان صعده از بمب های ممنوعه بین المللی استفاده کردند. از سوی دیگر، استان های صنعاء و صعده طی چند نوبت هدف سنگین ترین حملات هوایی جنگنده های سعودی قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)