شوشتر میزبان جشنواره کشوری اسب اصیل عرب خالص ایرانی شد - خوزنیوز

خوزنیوز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۶

شوشتر میزبان جشنواره کشوری اسب اصیل عرب خالص ایرانی شد

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور زیبایی اسب اصیل عرب خالص ایرانی با تایید فدراسیون بار دیگر به شهرستان شوشتر واگذار شد. فتاح کنعانی اظهار داشت: بیست و هفتمین جشنواره کشوری اسب اصیل عرب خالص ایرانی (قهرمانی کشور) از 23 آذرماه امسال به مدت 2 روز و با حضور اسب هایی از سراسر کشور به میزبانی شوشتر برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)