با تصمیم حمید درخشان/ دو بازیکن پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شدند! - افق نیوز

افق نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۵

با تصمیم حمید درخشان/ دو بازیکن پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شدند!

دومین بازیکن فوتبال پرسپولیس هم به دستور حمید درخشان از این تیم کنار گذاشته شد. به گزارش بانک ورزش ، در حالی که امروز حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به محمد عباس زاده مهاجم تیم خود اجازه تمرین نداده بود و به او گفته که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد حالا نوبت به مهدی دغاغله دیگر مهاجم پرسپولیس رسیده و به نظر می رسد درخشان این بازیکن را هم از تیمش کنار گذاشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)