طلوتی: از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده ام/ فعلا مربی نوجوانان هستم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۰

طلوتی: از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده ام/ فعلا مربی نوجوانان هستم

به گزارش خبرگزاری فارس ، اردوی آماده سازی تیم نوجوانان بوکس در حالی از چهارم آبان ماه آغاز خواهد شد که با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس مهدی طلوتی از مدت ها پیش به عنوان مربی نوجوانان کنار ملی پوشان فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است فعلا در کنار ملی پوشان نوجوان به فعالیت بپردازد. غلامرضا کریمی نیز به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)