ایرانسل به مدت6 ساعت قطع می شود - رویش

رویش ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۹

ایرانسل به مدت6 ساعت قطع می شود

شنبه ، 25 مهر 1394 ، 13:05 ایرانسل با ارسال پیامک به مشترکان خود اعلام کرد که به دلیل به روز رسانی به مدت 6 ساعت شبکه قطع خواهد بود. به گزارش رویش نیوز به نقل از میزان، ایرانسل طی پیامکی اعلام کرد: به دلیل به روز رسانی شبکه، از نیمه شب امشب به مدت 6 ساعت، اختلالاتی در سرویس تماس، پیام کوتاه و دیتا به وجود خواهد آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)