مرکز اهدای خون شهرستان مبارکه اصفهان افتتاح شد - سازمان انتقال خون ایران

سازمان انتقال خون ایران ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۰

مرکز اهدای خون شهرستان مبارکه اصفهان افتتاح شد

مرکز اهدای خون شهرستان مبارکه اصفهان افتتاح شد مرکز اهدای خون شهرستان مبارکه اصفهان سه شنبه بیست و هشتم مهر 94 با حضور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل انتقال خون استان، شهردار و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی انتقال خون اصفهان، دکتر زینلی؛ مدیرکل انتقال خون اصفهان ضمن خیرمقدم، گفت: با توجه به استقبال مردم مومن و ایثارگر این شهرستان و همکاری و مساعدت نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)