جیره بندی آب آخرین راه است - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۹

جیره بندی آب آخرین راه است

به گزارش افکارخبر، ستار محمودی اظهار داشت: آغاز سال آبی جدید با شروع بارش ها و کاهش دمای هوا همراه بوده و این مسئله از نگرانی ها در بخش مصرف آب کم می کند چرا که نوید فاصله گرفتن از روزهای پیک مصرف آب را می دهد. وی افزود: باید قبول کنیم که میزان مصرف آب در ایران در مقایسه با متوسط جهانی بسیار زیاد است و باید راهکارهایی را برای افزایش بهره وری در مصرف و حذف مصارف بی رویه به کار گیریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)