نمکی: موج ورود مبتلایان به کرونا به بیمارستان ها کاهش یافت - وارش

وارش ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶

نمکی: موج ورود مبتلایان به کرونا به بیمارستان ها کاهش یافت

به گزارش وارش نیوز به نقل از روز پنجشنبه پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور، گفت: این طرح ابتدا در 4 استان کشور کشور اجرا شد و نتایج بسیار مطلوبی گرفتیم و مقرر شد که بعد از چندین روز در صورت نتیجه بخش بودن طرح، آن را در کل کشور اجرا کنیم براین اساس در استان های گیلان، قم و سایر استان ها به نقطه ای رسیدیم که دیگر شاهد امواج طوفانی مراجعه بیماران نیستیم و همکاران ما در دو سه روز اخیر به نقطه آرامش نسبی رسیده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)