انسداد ورودی های شهر جهرم از سمت لارستان/ خودداری از ورود خودروهای فاقد پلاک جهرم - شبستان
سایر منابع:
سایر خبرها
ورودی و خروجی شهر را مسدود کرده ایم/تنها راه مقابله با زنجیره طویل ویروس کرونا ماندن در خانه است
به گزارش "شیرازه"، جلیل حسنی فرماندار لارستان با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج از شهر لار گفت: بیشترین محل تجمع مردم در روز 13فروردین ماه و در خارج از شهرلار ،مربوط به باغ شهری های اطراف شهر،تفرجگاه ها، دشت ها و مراتع بخش های تابعه بوده که با اطلاع رسانی در فضای شهر و شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از خروج از آن ها توصیه و تذکر های مقدماتی داده ایم.در حال حاضر هم تمام باغ شهری ها از ورود هر شخص
جزئیاتی از ناآرامی های زندان شیبان خوزستان
زندانیان نیز موفق به فرار از زندان شیبان نشد و اکنون همه زندانیان در صحت و سلامت کامل قرار دارند. به گزارش ایرنا،فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متاسفانه برخی افراد زندانی که تعدادشان هم زیاد نیست با کسب اخبار جعلی به تحریک دیگر زندانیان می پردازند که همین امر باعث نا آرامی در برخی زندان ها می شود، اما با حضور مقتدر نیروی انتظامی این فرصت از آن ها گرفته می شود. وی گفت: خوشبختا اکنون زندان شیبان مشکلی ندارد و زندانیان در بند های خود قرار گرفته اند. شیبان یکی از شهر های تابعه شهرستان باوی در 35 کیلومتری شمال اهواز واقع شده است. مطالب مرتبط ...
اجرای طرح نسیم مهر رضوی در بندرعباس + عکس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل تذرو مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان درباره جزئیات برنامه نسیم مهر رضوی اظهار کرد: در این مراسم حجت الاسلام تقوی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان به همراه جمعی از خادمان بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان شهید محمدی از تلاش های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کردند. وی افزود: پزش
هشدار فرماندار رشت در خصوص بحرانی شدن مجدد وضعیت شیوع کرونا
صورت عادی شدن شرایط، این موارد متوقف شده و در غیر این صورت مجددا تمدید شده و تداوم خواهد یافت. دکتر مومنی زاده با اشاره به اجرای کامل طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در سطح بخش های تابعه شهرستان رشت که نقش مهمی در کنترل شیوع بیماری کرونا دارد، افزود: در جهت اجرای کامل این طرح در سطح شهر رشت، مشکلاتی از جهت فقدان اطلاعات کامل برخی از شهروندان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری بیشتر مسئولین
مشارکت و همدلی مردم و مسئولان بخش جغین برای شکست کرونا
در پایان با اشاره ضرورت پایبندی مردم به محدودیت های اعمال شده و ادامه طرح در خانه بمانیم، گفت: مردم فهیم بخش جغین روز طبیعت و ایام تعطیلات را در خانه خواهند ماند. وی تصریح کرد: البته کاهش شدید تردد، کاهش 90درصدی ورود مسافران و عدم حضور مردم در مناطق طبیعی و سیاحتی منطقه از نتایج اجرای طرح مقابله با شیوع کرونا است. پایان پیام/ 88
تاکید به ماندن در خانه در روز طبیعت / ناقل کرونا نباشیم
خودداری کنند. اسماعیلی ضمن تایید انسداد ورودی های شهر جهرم از سمت لارستان و بندرعباس اعلام کرد: تمام ورودی های شهر جهرم و بخش های تابعه نیز کنترل و از ورود خودروهای فاقد پلاک جهرم و غیر بومیان به شهرستان ممانعت می شود. مجید امیرسالاری ، رئیس رئیس شورای اسلامی روستای رنجکو بخش مرکزی جهرم نیز با تاکید بر اینکه از ورود به این روستای گردشگری در روز 13 فروردین جلوگیری می شود، گفت
روزانه 4 هزار عدد ماسک توسط جهادگران بسیجی در لارستان تولید می شود
تهیه شده است. وی از فعالیت 12 کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ در زمینه تهیه ماسک های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: در این کارگاه ها روزانه بیش از 4 هزار ماسک تولید می شود. مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به مشارکت بسیجیان در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاهای این شهرستان، گفت: این بسیجیان در قالب گروه های جهادی اقدام به پایش سلامت افراد ورودی به شهر و تب سنجی
درهای بسته جهرم به روی کرونا
منطقه امامزاده حسن(ع) و هکان برای روزهای 12 و 13 فروردین ممانعت به عمل می آید. به گفته وی این پویش تا اطلاع بعدی اجرا می شود. وی بیان کرد: در آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، محور ورودی جهرم از سمت لارستان و در محدوده میدان خلیج فارس مسدود و از ورود و خروج خودروها جلوگیری شد. وی تصریج کرد: اجرای این طرح با حضور اعضای شورای تامین شهرستان جهرم کلید خورد و قرار شد عملیات
راه اندازی 11 کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید ماسک در فراهان
شهرستان برای عملیات های گندزایی در سطح شهرستان و روستاهای تابعه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان تا به امروز است. رضایی آموزش 11 هزارنفر برای انجام عملیات های مبارزه و پیشگیری با کرونا، تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، در نظر گرفتن 2 غربالگری ثابث 24 ساعته در ورودی شهر تلخاب و شهر خنجین و یک غربالگری سیار در ورودی شهر فرمهین را بخش دیگری از اقدامات مهم بسیج ناحیه فراهان در
بستن تمامی ورودی ها به بوستان شهدا زرند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا مهدلو شهردار زرند از اجرای طرح انسداد بوستان شهداء به مدت 48 ساعت خبر داد و گفت:مدیریت شهری بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به پارک های شهر، مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داده که از جمله آن ها اعمال محدودیت تردد در پارک ها و فضای سبز شهری است، زیرا
اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا در پالایشگاه ستاره خلیج فارس
ها و ویزیت برخط پزشک، تصمیم گیری در رابطه با نیاز به حضور فرد در پالایشگاه، انجام دورکاری یا نوبت دهی برای قرنطینه در شهر بندرعباس توسط کمیته ورود انجام خواهد گرفت. مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به توصیه های اکید برای خارج نشدن پرسنل از شهر بندرعباس پیش از آغاز تعطیلات نوروزی اشاره و اضافه کرد: پرسنل روزکار را از 24 اسفند تا 16 فروردین به دورکاری فرستادیم و تاکید داشتیم که این اتفاق
مسیرهای ورودی به تفرجگاه های طبیعی در فارس مسدود شد
تلاش نیروهای اداره منابع طبیعی بخش میمند، مسیر منتهی از جاده قدیم میمند حد فاصل گردنه دوازده امام به سمت منطقه تفرجگاهی جنگل تلخاب تا اطلاع ثانوی مسدود شد. عبدالحمید بهبودی ضمن قدردانی از همکاری مسئولان و مردم این شهرستان افزود: در این راستا با همکاری نیروی انتظامی ،شورا ودهیار کلیه راه های منتهی به جنگل در عرصه های منابع طبیعی از هفته گذشته در روستاهاوبخش میمند این شهرستان مسدود و مردمی
بازدید سرزده سردار بوعلی از گیت های ورودی شهرستان زرقان
به گزارش شیرازه صبح روز یکشنبه 10 فروردین سردار بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان، به صورت سرزده از گیت های ورودی شهرستان زرقان بازدید کرد. گفتنی است طبق تمهیدات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان زرقان، تمام مبادی ورودی و خروجی شهر ها و روستا های شهرستان ازجمله شهر لپویی و زرقان به صورت شبانه روزی توسط نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری و جهادگران بسیجی در حال کنترل، تب سنجی و ضدعفونی می باشد. سردار بوعلی ضمن بازدید از گیت های ورودی زرقان، شهریار و لپویی و نیز سرکشی از کارگاه تولیدی ماسک، از زحمات جهادگران عرصه سلامت قدر دانی کرد. ...
انسداد تمام ورودی های مناطق تفریحی و گردشگری ملارد
ورود به شهر ملارد تعدادی از نقاط و ورودی های شهر ظرف امروز و فردا بسته خواهد شد و تنها چند ورودی شهر باز می ماند تا امکان کنترل دقیق را داشته باشیم. سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه شهر ملارد مرز طبیعی با استان همجوار یعنی البرز و شهرستان های همجوار در استان تهران ندارد،گفت: ورودی و خروجی های ملارد زیاد است لذا مجبور هستیم محدودیت های ترافیکی
تردد در جاده های فارس 75 درصد کاهش یافت
تردد از محور قدیم شیراز - بیضا انجام می شود، سایر محورهای استان باز است. سیاهپور، از شهروندان خواست که با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم همکاری برایقطع زنجیره انتقال آن، ضمن توجه به هشدارها و توصیه های بهداشتی، بهترین کار را همچنان در خانه ماندن بدانند و از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند. بنا بر آخرین آمار اعلامی در روز یکشنبه دهم فروردین 99، با شناسایی43 مورد جدید ابتلا به
جهش ناگهانی تعداد مبتلایان کرونا در فارس به 780 نفر
شده اند. دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کرونا به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان
فرآورده های تقلبی حاوی متانول در فروشگاهای این شهر کشف شد
به جمع آوری از سطح عرضه و ارجاع به مقامات قضایی اقدام شود. با شناسایی 68 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس آمار کنونی مبتلایان در این استان به 780 نفر رسیده است. تاکنون 27 نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان
131 سوئیت واقامتگاه غیرمجاز پلمب شد
اقدام به اجاره خانه های مبله به مسافران نمودند که به دستور قضائی با اجرای طرح نظارتی و ارتقا امنیت اجتماعی، 51 باب سوئیت و اقامتگاه اجاره ای غیر مجاز در شهرستان بندر عباس و 80 واحد متخلف در شهرستان قشم شناسایی و پلمب شده است. شناسایی و دستگیری شایعه سازان فضای مجازی در هرمزگان این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح و مدیریت افکار عمومی و
مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند
هستند و لحظه ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی کنند تا کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شود. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است. بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به
کرونا در فارس/ شمار مبتلایان به 780 نفر رسید
را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: 210 نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 284 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند. دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه
فعالیت 221 تیم اجرایی در طرح سالم سازی معابر شهرستان های جهرم و خفر
سید مجید ارجمند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم ، گفت: طبق دستوالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و پیرو مصوبات ستاد شهرستانی کنترل و مقابله با کرونا در جهرم، گندزدایی مکان ها و معابر شهرستانهای جهرم و خفر و روستاهای تابعه، مطابق برنامه انجام می شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: سالم سازی و محلول پاشی در معابر عمومی، تاسیسات و اماکن شهری در قالب هشت دستگاه ماشین آلات
انجام 814 مورد سی تی اسکن از ابتدای شیوع کرونا در جهرم
محمد رحمانیان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، اظهار داشت: یکی از مهم ترین راه های تشخیص بیماری کرونا انجام سی تی اسکن از ریه بیماران است. روزانه به طور متوسط 61 بیمار مشکوک به کرونا جهت سی تی اسکن به این بخش ارجاع داده می شوند. او افزود: در بخش رادیولوژی بیمارستان پیمانیه 6 پزشک رادیولوژیست و 15 کارشناس رادیولوژی مشغول به فعالیت هستند.
40 گروه جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با کرونا در جهرم
نیروی مردمی همچنین با تشکیل تیم سالم سازی و مبارزه با رفع آلودگی، به صورت سه شیفت صبح، عصر و شب و در قالب 40 گروه جهادی به گندزدایی معابر و خیابان های سطح شهر پرداخته است. وی افزود: تیم دیگر نیز در قالب بسیج ادارات جهت نظارت کامل در رعایت اصول بهداشتی در ادارات و ارگان های دولتی شهرستان جهرم اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است. توکل با اشاره به راه اندازی بیمارستان
غربالگری 80 درصد جمعیت کازرون از نظر بیماری کرونا
میزان غربالگری هر دو شاخص سرپرست و افراد خانوار در 7 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی این شهرستان، به 100 درصد ارتقا یافته است. معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون ضمن قدردانی از تلاش اعضای تیم سلامت در اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، به شهروندان توصیه کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضمن در خانه ماندن و پاسخ به تماس های تلفنی سامانه 4030 در خصوص غربالگری ، برای
ادمین جعلی به دام پلیس فتا افتاد/کشف کالای قاچاق 70 میلیاردی/بازداشت محتکر مواد ضد عفونی در کازرون
ریال کشف شد. سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رستم به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور نورآباد – مصیری به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. او ادامه داد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودرو، 22 هزار عدد انواع اسباب بازی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در
ادمین جعلی به دام پلیس فتا افتاد/کشف کالای قاچاق 70 میلیاردی/بازداشت محتکر مواد ضد عفونی در کازرون
ریال کشف شد. سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رستم به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور نورآباد – مصیری به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. او ادامه داد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودرو، 22 هزار عدد انواع اسباب بازی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در
شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 712 نفر افزایش یافت
، آموزش نحوه گندزدایی به مردم و توزیع بسته های آموزشی از اقدامات داوطلبان سلامت در این مدت است. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است. بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهند. 48 کد خبر 1370439 ...
گروههای مردمی خودجوش به میدان آمدند تا ماسک ودستکش تولید کنند
افزود: این کارگاه در دانشگاه فنی فاطمیه بندرعباس با 50 چرخ صنعتی از ساعت 8 صبح تا 11 شب در حال تولید ماسک است و می توانیم نیاز شهروندان را برطرف نماییم. وی گفت: تولید کنندگان خودشان برای فروش ماسک ها به قیمت مناسب هم می توانند بازاریابی نموده و تولیدی خودرا به فروش برسانند. عوض پور تاکید کرد: به صورت میانگین روزانه حدود 3 هزار ماسک در دانشگاه فنی فاطمیه به همت جهادگران و کادر
ارتش تا رفع بحران کرونا در کنار مردم فارس خواهد بود
. همچنین 254 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و 202 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است. بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهند. ...
صید ماسک از آب گل آلود کرونا
داروخانه های شبانه روزی استان و داروخانه های درمانگاهی شیراز توزیع می شود. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است. با شناسایی43 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار