مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند
سایر منابع:
سایر خبرها
محدویت شدید در ورودی و خروجی شهرهای فارس
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز فارس،جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: همه بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه های شهر ها و روستا های استان برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند بنابر این مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند. اوافزود: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و
محدودیت تردد در روستاهای هدف گردشگری گلستان در روز طبیعت اجرا می شود
طیبعت گفت: با تاکید و دستور استاندار گلستان و همراهی و همکاری دستگاه های اجرای و ارگان های مرتبط همه تفرجگاه ها و بوستان های گلستان در روز 13فروردین تعطیل شد و هیچ فردی حق ورود به این مناطق را ندارد و رانندگان خاطی جریمه می شوند. مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم روز 13 فروردین را در خانه بگذرانند و از حضور در روستاهای هدف گردشگری و تفرجگاه ها و پارک ها جداً خودداری
سواحل و تفرجگاه های خالی استان بوشهر خبر از خانه نشینی مردم می دهد
مانیم کرده اند در 13 فروردین برای مقابله با ویروس کرونا مردم ضمن توجه به توصیه های وزارت بهداشت، با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کرده اند که خلوت بودن سواحل خلیج فارس، بوستان ها و تمامی تفرجگاه های حکایت تحقق این مهم دارد. سید علی پاک نژاد خاطرنشان کرد: در راستای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش
مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
فردا؛ تعطیلی همه بوستان ها و تفرجگاه ها
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: محدودیت تردد در روز 13 فروردین در کلیه شهرهای استان اجرا می شود و همه بوستان ها و تفرجگاه های استان تعطیل است. آقای مردانی با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، گفت: کلیه محورهای اصلی و فرعی منتهیبه شهرهای استان تحت کنترل پلیس است. وی افزود: در اجرای تدابیر ستاد
برخورد قاطع پلیس سیستان و بلوچستان با مراجعه کنندگان به تفرجگاه ها
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نام درست در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا امروز همزمان با روز طبیعت تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان ها و پارک ها در تمامی شهرهای استان منتفی بوده و مسیرها به جهت حفظ سلامتی شهروندان، به طور کامل مسدود شده است. وی با اشاره به این که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و
بوستان های شهر قزوین از پذیرش شهروندان معذورند
این اقدام با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در استان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حضور نیافتن مردم در پارک ها و بوستان ها در روز طبیعت اتخاذ شده است. پیش از این هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و سیاوش طاهرخوانی شهردار قزوین از شهروندان درخواست کرده بودند که از حضور در پارک ها و
جریمه 5 میلیون ریالی متخلفان روز طبیعت
اماکن مستقر هستند، افزود: همچنین افرادی که تردد های غیرضرور به خارج از شهر ها و روستا ها را داشته باشند اعمال قانون می شوند. سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه تمامی پارک ها و بوستان ها در سطح شهر ها بسته است و مردم حق مراجعه به این اماکن را ندارند، گفت: راه های روستا هایی استان نیز به دلیل بارندگی های اخیر دچار گل و لای بوده و تردد های ضروری با احتیاط در این اماکن انجام شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: همچنین برخی از جاده های کوهستانی استان نیز دچار ریزش سنگ شدند که در صورت تردد های ضروری مردم رعایت کنند. باشگاه خبرنگاران ...
محدودیت های پلیس در روز سیزده بدرشدت می گیرد
اماکن تفریحی از مدت ها قبل در استان ممنوع شده، اما از صبح امروز سیزده فروردین این محدودیت ها شدت گرفته و از هرگونه رفت و آمد مردم به اماکن گردشگری و تفریحی ممانعت می شود. جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شرایط خاص امسال پیرامون مأموریت روز طبیعت بیان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هرگونه تجمع ممنوع است و علاوه بر این از ورود افراد به پارک ها و تفرجگاه ها
تردد در محورهای مواصلاتی فارس 70 درصد کاهش یافت
: بنابراین موضوع تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها کاملا منتفی است و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود کرده ایم. وی درباره فعایت اصناف نیز گفت: به جز اصنافی که وسایل و مایحتاج ضروری مردم را تأمین می کنند، بقیه اصناف تعطیل هستند و در صورت تخلف به مدت یک ماه پلمب می شوند. جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم که برای سلامتی خود و دیگران اهمیت قائل هستند، افزود: نیروی انتظامی با تمام سعی و توان خود در راستای حفظ سلامت و امنیت مردم در جامعه تلاش می کند. انتهای پیام/ ...
اماکن عمومی سطح شهر یزد تعطیل است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی شهردار یزد گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبه کمیته پیشگیری و مقابله از شیوع کرونا، تمام پارک ها و بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن عمومی شهر یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل است. عزیزی بیان کرد: تعطیلی این اماکن از دوازدهم اسفند ماه پارسال آغاز شده است، ورودی پارک ها و بوستان ها مسدود شده و
فرمانده انتظامی غرب استان تهران: توقف در پارک ها از 5 صبح روز 13 فروردین ماه ممنوع می باشد
وهوای غرب استان تهران تصریح کرد: مردم جای جای استان تهران جهت اوقات فراغت در روز طبیعت به شهرهای خوش آب وهوای شهریار و ملارد سفر می کنند که در سال جاری به دلیل حساسیت بالا از حضور مردم در این مناطق جلوگیری می شود. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به مسدود بودن تمامی مسیرهای منتهی به تفرجگاه های غرب استان افزود: همه دسترسی های محلی، اصلی و فرعی به باغات، بوستان ها و تفرجگاه، دشت
تمهیدات پلیس استان زنجان برای 13 فروردین
به اینکه در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم از ورود افراد غیر بومی به شهر های استان جلوگیری می شود افزود: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد. جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر
مردم باغ شهر استان یزد در تفرجگاه ها حضور پیدا نکنند
ها، بوستان ها، مراکز و مناطق تفریحی شهرستان تفت حضور پیدا نکنند. فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تفت افزود: بر اساس ضوابط ابلاغی، اگر تخلفی صورت بگیرد و کسی در مراکز تفرجگاهی استقرار یابد توسط پلیس اِعمال قانون می شود و علاوه بر توقیف خودرو، 500 هزار تومان جریمه می شود. نوکار در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری آحاد و اقشار مختلف مردم هرچه زودتر شاهد گذر از بحران کرونا در کشورمان، استان یزد و شهرستان تفت باشیم. پایان پیام/ 680
تفرجگاه های چهارمحال و بختیاری در قرنطینه کامل
ممنوعیت ورود یا تردد گردشگران در مناطق حفاظت شده و تالاب های بین المللی چغاخور و گندمان در این استان خبر داد. بنا برگزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان، شهرام احمدی افزود: این ممنوعیت تردد بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آستانه روز طبیعت اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. به گفته وی، با حضور 24 ساعته محیط بانان و
ممنوعیت ورود به بوستان های غرب تهران در روز طبیعت/ جریمه و توقیف خودرو در انتظار متخلفین
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت های اعمال شده در روز سیزدهم فرودین و روز طبیعت اظهار داشت: با عنایت به وضعیت اپیدمی ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی شهروندان، ضمن تشکر از همکاری های بعمل آمده توسط مردم فهیم و شریف، در اقبال به سیاست های در خانه ماندن در شرایط استثنایی حاکم بر جامعه، به منظور اجرای مصوبه ستاد
روز طبیعت در استان سمنان و اعمال محدودیت های جدید
به گزارش خبرنگار ایلنا، در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس مبنی بر تعطیلی تمامی بوستانها و مراکز تفریحی و جلوگیری از تجمع مردم تا اطلاع ثانوی بسیاری از پارک های محله ای، مراکز تفریحی زیر مجموعه شهرداری دامغان، دیباج، امیریه و کلاته رودبار تعطیل و تردد در آنها ممنوع است . همچنین شهردار کلاته خبر
تعطیلی تفرجگاه ها و بوستان های سوادکوه در روز طبیعت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید یزدانی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ از تعطیلی کلیه بوستان ها، تفرجگاه های رسمی و غیررسمی در روز طبیعت خبر داد و اظهار کرد:پیرو مصوبه فاصله گذاری اجتماعی و پویش در خانه می مانیم پارک های جوارم، آزادمهر، منطقه تفریحی دریاچه شورمست، ورودی جنگل بهمنان در منطقه کسلیان، ورودی آلاشت، ورودی محمدآبادسنگده به طور کامل مسدود است. وی با بیان اینکه تمام
ممنوعیت تردد موتور سیکلت در معابر استان اصفهان
اشاره به اینکه نیروهای پلیس، امدادی و خدماتی در 108 شهر استان برای ممانعت از تردد مردم در پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان ها فعالیت می کنند افزود: 211 ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی های استان و شهرستان ها دایر است و محدودیت های تردد به استان را اعمال می کنند. وی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و 700 دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان به استان های خود بازگردانده شدند.
شهروندان در روز 13 فروردین به پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر مراجعه نکنند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خسرو عیساییان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه از ممنوع بودن ورود شهروندان در روز 13 فروردین به پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر خبر داد و گفت : با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و ضرورت مراقبت و مقابله با این بیماری و حفظ سلامت شهروندان تمامی پارک ها، بوستان ها و مکان های تفریحی سطح شهر به روی همشهریان عزیز در روز 13
بهترین گرامیداشت روز طبیعت امسال ماندن در خانه برای حفظ سلامتی است
خودرویی از خروجی ها به هر طریقی عبور کند، براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی شهر دیگر متوقف می شود. خجسته پور ابرازداشت: مسیر تمام بوستان ها و تفرجگاه های در شهرستان های استان مسدود شده و نیروی انتظامی روز طبیعت به صورت گشت در این مناطق حضور دارد و از برپایی چادر و تجمع افراد به طور قطع جلوگیری می شود. جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا سمنان یادآور شد: از آن جایی که
13 به در متفاوت در خراسان شمالی؛ همه مردم به پویش در خانه می مانیم پیوستند
شهرستان شاهد هستیم. وی با بیان اینکه در داخل شهر اسفراین نیز محدودیت های خاص ترافیکی را از ساعات ابتدایی امروز پایه ریزی کرده ایم گفت: با توجه به تجربیات سنوات گذشته مبنی بر اتراق افراد در اطراف بقاع متبرکه و امام زاده ها با همکاری اداره اوقاف شهرستان از تجمع افراد در این مناطق هم جلوگیری به عمل آمده است. علیرضا گل حسنی هم با بیان اینکه در حال حاضر حتی یک نفر هم در پارک ها و بوستان
پارک های رشت مسدود شدند
به گزارش ایلنا از رشت،در راستای اجرای دستورالعمل فرمانداری رشت جهت جلوگیری از ایجاد تجمع در روز 13 فروردین، شهرداری رشت، دسترسی به تمامی پارک ها و بوستان های شهر رشت را به وسیله داربست مسدود کرد. گفتنی است در پی ابلاغ مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت، پیش از این نیز مسیر دسترسی به کلیه سواحل و تفرجگاه های بخش های تابعه این شهرستان نیز مسدود شده بود.
ورودی روستاهای جنوبی دشت ورامین مسدود شد
. وی تأکید کرد: ورود خودروها به سمت شهر ورامین مانعی ندارد. وی با درخواست مجدد از مردم مبنی بر ماندن در خانه در روز طبیعت گفت: حضور در تفرجگاه ها و بوستان ها در روز طبیعت، گره زدن دوباره ویروس کرونا با سلامتی مردم است، برای آن که تمام تلاش های صورت گرفته در ایام گذشته به نتیجه مطلوب ختم شود، از مردم درخواست می شود که در منزل مانده و چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.
تمدید ممنوعیت ورود به بوستان ها و پارک ها تا 20 فروردین ماه
حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ، اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، ضمن اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه های دیجیتال و همچنین نصب بنر در سطح شهر و در ورودی بوستان ها و پارک ها، در خصوص ممنوعیت ورود به بوستان ها، از طریق نیروهای کنترل نظارت و پارکبان ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان ها جلوگیری می شود. وی افزود: طبق مصوبات ستاد کرونا استان
ممنوعیت روز طبیعت در مازندران
بر اساس اعلام رسمی نیروی انتظامی مازندران ممنوعیت تردد و حضور در اماکن تفریحی، گردشگری و ورودی های شهرها در روز طبیعت نیز در حال اجرا است و پلیس بدون هیچ تعارفی طبق مقررات و مصوبات با متخلفان برخورد می کند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، ورود کلیه افراد به مناطق تفریحی و گردشگری استان مازندران در روز طبیعت ممنوع است و در ورودی همه این تفرجگاه ها نیز ماموران انتظامی حضور فعالی دارند
مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز کهگیلویه وبویراحمد، استاندار گفت: تمامی مکان های تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه های شهر ها و روستا های استان برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند بنابر این مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند. کلانتری افزود: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری است
روز طبیعت در سمنان؛ از محدودیت ها تا توصیه ها + فیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد محدودیت هایی شده است تا زنجیره انتقال آن گسسته شود و از این رو، روز طبیعت را امسال باید در خانه ها بگذرانید. طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی کرونا این روزها اجرا می شود و در استان سمنان، محدودیت هایی برای حضور در تفرجگاه ها در روز 13 فروردین ماه اعمال خواهد شد و توصیه شده است مردم از خانه ها بیرون نیایند.