"جذب سرمایه " محور نمایشگاه صنعت نفت شد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۲

"جذب سرمایه " محور نمایشگاه صنعت نفت شد

نخستین نمایشگاه صنعت نفت ایران پس از تصویب رسمی برجام و همزمان با آغاز روند لغو تحریم ها، با رویکرد جذب سرمایه در دی ماه برگزار می شود. به گزارش ایسنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در عرصه انرژی و با "رویکرد سرمایه گذاری" از 21 تا 24 دیماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)