هدررفت 30درصدی آب در خراسان شمالی - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸

هدررفت 30درصدی آب در خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: باید در تمام نقاط استان منابع آبی پایدار ایجاد شود و پیش بینی سال های آینده را در این خصوص داشته باشیم. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در پنجمین کمیته مدیریت بحران آب استان اظهار کرد: تأمین منابع آبی پایدار موجب می شود در صورتی که با کاهش بارندگی یا آب های سطحی مواجه شدیم با موضوع بحران مواجه نشویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)