لاریجانی: خروج از ان پی تی روی میز ایران باشد - هارپی

هارپی ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰

لاریجانی: خروج از ان پی تی روی میز ایران باشد

خبرگزاری تسنیم: این روزها اخباری در رسانه های جهان منتشر می شود مبنی بر اینکه آمریکا احتمالاً بنا دارد به برجام بازگردد، اما نه برای آنکه به تعهدات خود عمل کند و تحریم ها را بردارد و حقوق ایران را به رسمیت بشناسد، بلکه با این انگیزه که از یک مکانیزم محیرالعقول که در برجام گنجانده شده است، یعنی مکانیزم ماشه، استفاده کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)