فرمانداران رونق اشتغال در شهرستان های یزد را با جدیت دنبال کنند - جماران

جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۴

فرمانداران رونق اشتغال در شهرستان های یزد را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران برگزاری کارگروه اشتغال را در دستور کار خود قرار دهند و رونق اشتغال در شهرستان ها به منظور تحقق شعار سال و جهش تولید، با جدیت دنبال شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)