شهرداری از مجسمه سازان حمایت های جدی کرده است - هنر نیوز

هنر نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸

شهرداری از مجسمه سازان حمایت های جدی کرده است

سودابه خلجی مجسمه سازی که در بخش دانشجویی هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران حضور دارد، گفت: خوشبختانه شهرداری در سال های اخیر حمایت های خوبی از مجسمه سازان کرده است. سودابه خلجی که برای سومین بار است در سمپوزیوم های مجسمه سازی شرکت می کند، اظهار داشت: در ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی تهران و در سمپوزیوم کیش به عنوان دستیار شرکت کردم و تجربیات بسیار خوبی در این دو دوره به دست آوردم و امسال هم سومین حضورم را در بخش دانشجوییهفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران تجربه می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)