انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی برای مسئولیت پذیری است - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۶

انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی برای مسئولیت پذیری است

کرمانشاه- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه گفت: حضور دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی نوعی تمرین برای مسئولیت پذیری است و می تواند آنان را برای حضور در عرصه های سیاسی آینده آماده کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)