به دنبال درآمدزایی آسیب زا برای شهر نیستیم - همشهری

همشهری ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۱

به دنبال درآمدزایی آسیب زا برای شهر نیستیم

شهردار تهران در گفت وگو با فعالان اقتصادی و کارآفرینان راه های ایجاد درآمد برای شهر را بررسی و تأکید کرد به هر قیمتی نباید برای شهرداری درآمد کسب کرد. به گزارش همشهری، پیروز حناچی در این دیدار با تأکید بر اینکه سال گذشته با تحریم های جدید میزان درآمد دولت از نفت، به حداقل رسید و شهرداری تهران هم تحت تأثیر این فضا قرار گرفت، گفت: مدیریت شهری در دوره جدید نمی خواهد به هر شکلی درآمدزایی کند و چارچوب هایی دارد. به همین دلیل امروز شرایط مالی سختی را تجربه می کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)