معاون وزارت بهداشت: ابتلا به کرونا در پاییز افزایش می یابد - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۷

معاون وزارت بهداشت: ابتلا به کرونا در پاییز افزایش می یابد

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در فصل پاییز به دلیل خصوصیت فیزیکی و روند بازگشایی مدارس پیش بینی می شود ابتلا به کرونا دوباره افزایش یابد ولی این افزایش در حد اوج گیری اسفند ماه نخواهد بود. به گزارش عصرایران به نقل از ایسنا؛ ایرج حریرچی عصر امروز(15 اردیبشهت) در بازدید از بازار ماهی فروشان بندرعباس با اعلام اینکه گرمای هوا تاثیری در ویروس کرونا ندارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)