سه طرح نفتی در مناطق نفتخیز جنوب به بهره برداری رسید - صدای صنعت

صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۳

سه طرح نفتی در مناطق نفتخیز جنوب به بهره برداری رسید

صدای صنعت - سه طرح نفتی روز چهارشنبه با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در مناطق نفتخیز جنوب بهره برداری شد. این سه طرح شامل واحد بهره برداری و نمکزدایی 75 هزار بشکه ای میدان منصوری، کارخانه نمک زدایی میدان لب سفید و واحد بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان است. برای اجرای این طرح ها در مجموع دو هزار و 414میلیارد و 145میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت هزینه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)