برج میلاد تهران میزبان الجزایری ها شد - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۴

برج میلاد تهران میزبان الجزایری ها شد

مراسم بزرگداشت هفته فرهنگی الجزایر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی- اجتماعی شهرداری تهران، سفیر الجزایر و مدیرعامل برج میلاد تهران شب گذشته در یادمان ملی ایرانیان برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)