مرگ تلخ خانم معلم به خاطر افراط در استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن موبایلش - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۶

مرگ تلخ خانم معلم به خاطر افراط در استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن ...

شهروند نوشت: معلمی که چند روز پیش به دلیل انفجار تلفن همراه دچار سوختگی شده بود، جانش را از دست داد. این آموزگار اهوازی نوزدهم خردادماه پس از آتش گرفتن موبایلش از ناحیه صورت و گردن مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)