وداع با پیکر اولین شهید مدافع سلامت شهرستان لامرد - خبرگزاری مهر
سایر خبرها
سومین شهید مدافع سلامت گلستان دعوت حق را لبیک گفت
به گزارش سراج24 ، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد شهید خوجم بردی کوچکی؛ بهورز روستای کوچک اوبه پلنگ شهرستان گنبد کاووس، پس از دو هفته بستری به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان، سوم شهریور ماه به دیار باقی شتافت. این ضایعه جانسوز به جامعه بزرگ مدافعان سلامت و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن
جامعه پزشکی گلستان سومین شهید مدافع سلامت را نثار مردم کرد
به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مرحوم چرکزی از کارکنان بهورز شاغل در بخش بهداشت شهرستان گنبدکاووس بود که از چندی قبل به ویروس کرونا مبتلا شده بود و پس از دو هفته بستری در بخش آی سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص ) این شهرستان جان به جان آفرین تسلیم کرد. این شهید از سال 1374 به عنوان بهورز در شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس مشغول به خدمت بود.
آسمانی شدن پرستاری دیگر
سایر همکاران حوزه سلامت شد . وی افزود : این واقعه به همه ما آموخت ، کسانی که با خدا هم عهد شده اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند . اینجانب این هجران جان کاه را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز و جامعه خدوم بهداشت و درمان استان تسلیت می گویم و از خدای متعال صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان مسئلت می نمایم و امیدوارم روح ایثارگر همکار بزرگوارمان به پاس خدمت عاشقانه و ایثارگرانه در راه نجات جان هم وطنانش در آغوش امن و آرام الهی جای گیرد. بیمارستان امام حسین در محمدشهر شهرستان فردیس به مردم ارائه خدمت می کند. ...
پُر بازدید های چهارم شهریور خبرگزاری صدا و سیمای فارس
تولید کامیون کشنده در شیراز شناسایی بیش از 41 هزار مبتلا به کووید19 در فارس تشییع پیکر اولین شهید سلامت فارس در لامرد آزادی 88زندانی جرایم غیرعمد درفارس تشییع پیکر اولین شهید سلامت فارس در شهر فال افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کامیون کشنده در شیراز
معاون استاندار تهران از خانواده شهیده سلامت پاکدشت تجلیل کرد
بیماری قرار گرفته و همچون رزمندگان اسلام، جان خود را در راه سلامتی هموطنان به مخاطره انداخته و تعدادی از این عزیزان، شهید راه سلامت شدند. وی تصریح کرد: امروز همه مردم و مسوولان وظیفه دارند تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به یاری کادر درمان آمده و از افزوده شدن بار و فشار کاری به آنان بکاهند. شهیده شیرین روحانی راد، نخستین شهیده مدافع سلامت شهرستان پاکدشت است که 28 اسفندماه سال گذشته
ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا ستودنی است
در چند ماه اخیر عنوان کرد: نزدیک به شش ماه است که جامعه پزشکی درگیر مبارزه با بیماری کرونا است و با شرایط سخت در حال خدمات رسانی هستند و چون این مسیر را انتخاب کردند، شرایط دشوار مربوط به آن را همانند شهید حججی ها می پذیرند. به گفته کریمی اگر امروز با وجود دشمنی های چهل ساله و حوادث غیر مترقبه مانند کرونا در ایران اسلامی انسجام و آرامش بر قرار است مدیون این قبیل ایثار، از خود گذشتگی ها و فداکاری ها است. به گزارش مهر، در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت، چند نفر از کادر بهداشت و درمان استان تجلیل شد. کد خبر 5008349 ...
نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آسمانی شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز عصر با همراهی مردم قدردان شهرستان لامرد تشییع می شود. دکتر علی کشتکار پزشک خانواده شهری شهرستان لامرد بود که پس از 2 هفته تحمل بیماری کرونا امروز صبح به شهادت رسید. وی نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می شود. انتهای پیام/424/ش
لامرد، برخوردار از 50 طرح ویژه هفته دولت
و یاد و خاطره دکتر کشتکار شهید مدافع سلامت لامرد را گرامیداشت. فرماندار لامرد تصریح کرد: آنچه از دوران مسئولیت می ماند، ارائه خدمت بی منت است و این مهم سرلوحه کار مسئولان باشد. روسای ادارات و کارمندان برای رفع مشکلات مردم، راهکار قانونی پیدا کنند. وی از مدیران اجرایی شهرستان خواست تا از کارشناسان خبره خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند و تلاش داشته باشند که کار مردم بر
قدردان ایثارگری های مدافعان سلامت هستیم
سلامت جان شیرین و عزیز خود را برای سلامتی مردم تقدیم کردند، گفت: یاد و خاطره شهید عزیز و از مدافعان سلامت محمد شکری - همکار ما و از کادر درمانی بیمارستان ثامن الائمه مشهد مقدس ناجا - را نیز گرامی می داریم. اشتری در ادامه با اشاره به نام گذاری اول شهریورماه به عنوان روز پزشک اظهارکرد: امروز برای گرامیداشت روز پزشک، در جمع برخی از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان های فوق تخصصی ولیعصر ناجا
تشییع پیکر اولین شهید سلامت فارس در شهر فال
وی نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می شود.
تشییع پیکر اولین شهید سلامت فارس در لامرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تشییع پیکر دکتر علی کشتکار اولین شهید سلامت شهرستان لامرد با حضور مسؤلین، مردم و کادر درمانی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد برگزار شد. دکتر علی کشتکار از پزشکان عمومی لامرد در سن 48 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت . وی نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می شود.
تجلیل از خانواده شهدای سلامت یکی از اولویت های اصلی دانشگاه است
به گزارش ایلنا، سعید کشمیری در دیدار با خانواده شهید سلامت خضر خلیلی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در ایران، بخش های سلامت و درمان همچون رزمندگان جبهه های نبرد پا به میدان نهاده و با جانفشانی، ایثار و رشادت های بی وصف خویش جلوه های عشق و ایمان را به نمایش گذاشتند. وی تصریح کرد: خضر خلیلی و دیگر شهدای سلامت استان بوشهر در نبرد امروز جامعه و در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی
پیکر ششمین شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد
به گزارش ایرنا، شهید مدافع سلامت حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی بود که به دلیل ابتلا به کرونا به یاران شهیدش پیوست. مراسم تشییع شهید این شهید به سمت گلستان شهدا با خودرو و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد. تاکنون سه پزشک به نام های مجید فرهاد، سعید حقیقی و علی منصوری و خسرو حکمت روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه
وداع با شهدای مدافع امنیت و اقتدار در شیراز
پیکیر شهید حسین دوست که از مدافعان حرم آل الله هم بود پس از برگزاری مراسم وداع و تشییع در گلزار شهدای محله سعدی شیراز آرام گرفت و پیکر شهید اسکندری نژاد هم برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فارسان استان چهار محال و بختیاری منتقل شد. وداع با شهدای مدافع امنیت و اقتدار در شیراز وداع با شهدای مدافع امنیت و اقتدار در شیراز وداع با شهدای مدافع امنیت و اقتدار در شیراز وداع با شهدای مدافع امنیت و اقتدا
کمک های مومنانه| موج همدلی گروه جهادی فاطمیون افغانستانی در لامرد
هور هستیم. برای ما ایرانی و افغانستانی تفاوتی ندارد و همه ما موظف هستیم بسیجی وار، به محرومان جامعه اسلامی خدمت کنیم داود علیزاده افزود: همه ما موظف هستیم به کمک نیازمندان و خانواده های محرومین بشتابیم و بسیجی وار، به جامعه اسلامی خدمت کنیم. وی گفت: نزدیک به سه سال است در کنار گروه برادران ایرانی جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر، در ساخت وسازها و بهسازی منازل محرو
دیدار مادر چشم انتظار با فرزند شهیدش پس از 34 سال + فیلم و تصاویر
تصاویر از مراسم تشییع و وداع مردم با شهید والامقام علی محمد قنبری را مشاهده می کنید. منبع: علی سهرابی – نهاوند بیشتر بخوانید : مراسم تشییع پیکر گروهبان یکم حامد ضابط در تهران + فیلم و تصاویر کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/
تشییع پیکر ششمین شهید مدافع سلامت اصفهان به روایت تصویر
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، پیکر حامد مردانی که بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفته بود صبح امروز تشییع و در گلستان شهدا اصفهان به خاک سپرده شد. پیکر این شهید مدافع سلامت که از کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بود از محل بیمارستان تا گلستان شهدای اصفهان تشییع و سپس به خاک سپرده شد. انتهای پیام/163/ی
خصلت شهدای مدافع سلامت خدمت به مردم است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت گفت: خصلت شهدای مدافع سلامت خدمت به مردم است که این رشادت های پزشکان یادآور مجاهدت وتلاشهای رزمندگان دفاع مقدس است. او افزود: شهادت پزشکان وپرستاران ،این مدافعان عرصه سلامت کشور وظیفه ما را دو چندان کرده وصداوسیما تلاش می کند تا با عملکرد
میدانی در کاشان به نام شهید مجید فرهاد نامگذاری شود
به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از پزشکان کاشان به مناسبت فرارسیدن روز پزشک اظهار داشت: تاریخ درخشان ایران سرشار از اطبای حاذقی مانند ابوعلی سینا و زکریای رازی بود که سرمنشا خیر برای همه مردم در این حوزه بودند. وی با اشاره به اینکه نظام سلامت و جامعه پزشکی یکی از سه رکن توسعه هر کشور است، ابراز داشت: در حالی که پیش از انقلاب بسیاری از درمان ها در
تجلیل از خانواده های پزشکان شهید مدافع سلامت مازندران
ار تخت بیمارستانی به عنوان اقدامات فوری و آنی حوزه درمان در ایام کرونایی افزوده شد گفت: 600 میلیارد تومان نیز در 6 ماه اخیر برای بهبود حوزه درمان استان در بخش های مختلف هزینه شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم، جامعه پزشکی را جامعه ای ایثارگر و سرمایه هایی اجتماعی دانست که به ویژه در خط مقدم مقابله با کرونا خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی برای ادای رسالت خود تا پای جان تلاش می
ارادتی با وسعت تاریخ به سالار شهیدان/ عزاداری متفاوت کاشانی ها در سایه کرونا
متفاوت تر از سال های گذشته است. خادم و رئیس هیأت نخل کاشان با بیان اینکه ازلحاظ عقلی و شرعی باید مراقب جان هم وطنان خود باشیم، افزود: رهبری در سخنان خود تاکید داشته ستاد مقابله با کرونا هر دستورالعملی داده است باید رعایت شود که یکی از موارد آن عدم تجمعات است. وی با اشاره به اینکه نخل گردانی باعث تجمع مردم و به نوعی خلاف شرع است و حق الناس گردن ما برگزارکنندگان مراسم است، تصری
نخستین شهید مدافع سلامت لامرد در روز پزشک آسمانی شد
بیماری کووید 19 جان به جان آفرین تسلیم کرد. او در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا مردم خویش را تنها نگذاشت و جان خویش را در راه سلامت و خدمت به جامعه فدا کرد. اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم، مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر و همه اعضای جامعه پزشکی استان فارس تسلیت گفته و امیدوارم روح این عزیز مهمان امام شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) باشد. شهید کشتکار بسیار با مردم و ارباب رجوع با آرامی
نخستین مدافع سلامت شهرستان لامرد آسمانی شد
بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد به یاران شهیدش پیوست. وزیر اطلاعات، مقامات محلی و نیز رئیس و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فارس با صدور پیام های جداگانه شهادت شادروان دکتر علی کشتکار را به کادر درمان و مجموعه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی بالاخص به خانواده محترم، مردم شریف شهرستان لامرد و همه اعضای جامعه پزشکی استان فارس تسلیت گفتند. انتهای پیام
گزارش تصویری تشیع پیکر شهیددکتر علی کشتکار در شهرستان لامرد
پزشک نام آشنای لامردی به دیدار حق شتافت/علی کشتکار؛ نخستین شهید مدافع سلامت لامرد شد
به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در روز بزرگداشت مقام پزشک،علی کشتکار پزشک نام آشنای لامردی پس از دو هفته تحمل بیماری کرونا در بیمارستان لامرد درگذشت. کشتکار متولد 1351 زاده شهر فال شهرستان مُهر و سالها ساکن لامرد بود که بیش از 21 سال در لامرد به عنوان پزشک عمومی خدمت کرد. در پی درگذشت نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان لامرد، وزیر اطلاعات، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایندگان مردم در مجلس، فرماندار لامرد و جمعی از مسئولان پیام تسلیتی صادر کردند.
اولین شهید سلامت لامرد روز پزشک آسمانی شد
مرحوم کشتکار پزشک عمومی و پزشک قانونی شهرستان لامرد که دو هفته قبل به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده بود، شامگاه شنبه و در روز پزشک دعوت حق را لبیک گفت و به عنوان اولین شهید سلامت شهرستان لامرد به کاروان شهدای سلامت پیوست. شهید کشتکار قریب به 21 سال به مردم لامرد خدمت کرد و به مهربانی و خوش اخلاقی بین مردم شهرت داشت. دکتر محمد احمدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد به
وداع مردم شهیدپرور نهاوند با پیکر مطهر شهید علی محمد قنبری
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. انتهای پیام/
شهید مدافع سلامت حامد مردانی
به گزارش بسیج پرس از اصفهان ،مراسم شهید مدافع سلامت حامد مردانی فردا در ساعت 7:30 صبح در حسینیه بیمارستان شهید آیت الله صدوقی همراه با زیارت عاشورابرگزار می شود در ادامه مراسم وداع همکاران و کارکنان بیمارستان در ساعت 8:30 صبح همراه با صحبتهای رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و مراسم تشییع ساعت 9 از بیمارستان شهید صدوقی به سمت گلستان شهدا به صورت موتوری، ماشینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. در ضمن مراسم خاکسپاری در ساعت 9:30 در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد. ...
مراسم وداع با شهید قنبری در هیئت های مذهبی نهاوند برگزار شد+ تصاویر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید علی محمد قنبری از شهدای تازه تفحص شده شهرستان نهاوند با حضور عزاداران حسینی برگزار شد. در این مراسم عزاداران در رثای شهدای کربلا و در فراق شهید قنبری با حضور خانواده این شهید به عزاداری و نوجه سرایی پرداختند و با شهید 21 ساله وداع کردند. شهید علی محمد قنبری از شهدای روستای بیان نهاوند در سال 65 در جزیره مجنون به
وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده قنبری در همدان
به گزارش ایثار ، مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده علی محمد قنبری شب گذشته با حضور عباسیه بزرگی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، سعید میرزایی سرپرست معاونت توسعه و نیروی انسانی بنیاد استان و مردم ولایت مدار و عزاداران حسینی در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد. در این مراسم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) از سخنرانی حجت الاسلام میکائیل محمدپور و مداحی مصطفی میرزایی