کشف عنکبوت های یخی در مریخ - فرارو

فرارو ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۲

کشف عنکبوت های یخی در مریخ

تازه ترین تصاویر به دست آمده از مریخ نشان می دهد سطح بخش های جنوبی این سیاره به طرز عجیبی پوشیده از دی اکسید کربن یخ زده است. در این تصاویر سطح مریخ در چنگال عنکبوتهای یخی مشاهده می شود. مدارگرد MRO ناسا با استفاده از سیستم تصویربرداری قدرتمندش یعنی HiRISE تصاویر حیرت انگیزی از نواحی نزدیک به قطب جنوب مریخ ارایه کرده که در آنها دی اکسید کربن یخ زده به شکل ساختارهای عظیم عنکبوتی شکل به نظر می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)