عامل نفوذ ایران در منطقه، ارتباط با مردم است /حضور ایران در وین 2 برای یافتن راه حل سیاسی - ایران آنلاین

ایران آنلاین ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۷

عامل نفوذ ایران در منطقه، ارتباط با مردم است /حضور ایران در وین 2 برای ...

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سخنان وزیر دفاع آمریکا گفت: نفوذ ایران در منطقه ناشی از حضور نیروی زمینی نیست، حضور ایران، ارتباط با مردم منطقه است و نه ارتباط تشکیلاتی به اسم نیروی زمینی. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)