عربستان دشمنی با ایران را به سازمان ملل کشاند - خبرنامه دانشجویان ایران

خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳

عربستان دشمنی با ایران را به سازمان ملل کشاند

خبرنامه دانشجویان ایران: عربستان سعوودی در ادامه سیاست های غلط خود علیه ایران، پیش نویس قطعنامه ای را علیه کشورمان به کمیته حقوق بشر سازمان ملل ارائه کرد. به گزارش مهر به نقل از رویترز، عربستان سعودی پیش نویس قطعنامه ای را به کمیته حقوق بشر سازمان ملل ارائه کرده که در آن کمک های ایران و روسیه به حکومت سوریه محکوم شده است. البته این اقدام عربستان با اعتراض نمایندگان ایران و سوریه روبه رو شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)