پایگاه آمریکایی تحویل سامانه اس-300 به ایران را کابوس اسرائیل خواند - قم فردا

قم فردا ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹

پایگاه آمریکایی تحویل سامانه اس-300 به ایران را کابوس اسرائیل خواند

قم فردا: نشنال اینترست در گزارشی با اشاره به خبرهای اخیر درباره امضای قرارداد اس-300 بین روسیه و ایران ، تحویل این سامانه موشکی ضدهوایی را به ایران کابوس اسرائیل توصیف کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)