بدهی 440میلیاردتومانی کشاورزان هرمزگانی به بانک ها - روزنامه کسب و کار

روزنامه کسب و کار ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵

بدهی 440میلیاردتومانی کشاورزان هرمزگانی به بانک ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : کشاورزان استان 440میلیارد تومان به بانک ها بدهکار هستند که 241میلیاردتومان آن بابت سود ودیرکرد تسهیلات باید پرداخت نمایند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)