حسن زاده: پاداش نقدی برای کانون هوادارانی که فحاشی نمی کنند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۸

حسن زاده: پاداش نقدی برای کانون هوادارانی که فحاشی نمی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ، به نقل از سایت سازمان لیگ، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: از نظر کمی و کیفی پرونده های امسال کمیته انضباطی نسبت به سال های گذشته قابل قبول تر است یعنی از نظر تعداد، امسال پرونده های کمتری از مسابقات به دست ما رسید. وی افزود: حتی امسال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر یک هفته طلایی داشتیم به نحوی که از 8 بازی لیگ برتر در این هفته، فقط یک مسابقه موضوع انضباطی داشت و 7 مسابقه بدون نکته انضباطی برگزار شد که بی سابقه است و تا به حال چنین تجربه ای نداشتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)