ظرفیت تخت های بیمارستان دهلران در حال تکمیل شدن است - هانا خبر
ظرفیت تخت های بیمارستان دهلران در حال تکمیل شدن است
سایر منابع:
سایر خبرها
تکمیل ظرفیت بیمارستان ها و ثبت بالاترین فوتی روزانه کرونا
ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار داشت: حدود شش هزار نفر از کارمندان استان به کرونا مبتلا شده اند و استان حال و روز خوبی ندارد. وی تاکید کرد: در مناطق بحرانی و سیاه استان حضور کارمندان با 50 درصد و تا ساعت 12 است و افراد دارای بیماری زمینه ای و علایم هم باید به دورکاری بروند. تولید اکسیژن یکی از نیازهای ضروری و حیاتی در درمان بیماران
30 درصد کادر درمانی تربت جام به کرونا مبتلا شدند
دکتر محمد افکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 70 درصد این افراد شاغل در بیمارستانهای سجادیه، مهر مادر و ارتش و 30 درصد دیگر از کارکنان مراکز بهداشت و درمان تربت جام هستند که در جریان انجام وظیفه و درمان بیماران به ویروس کرونا مبتلا شده اند. وی ادامه داد: گروههای پزشکی و کادر درمان سلامتی خود را در راه محافظت از شهروندان و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار داده اند و
محدودیت های شغلی با توجه به وضعیت سیاه شهرستان همچنان پا برجاست
کیانوش محمد نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: براساس جدیدترین وضعیت اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، شهرستان دره شهر نیز در زمره شهرستان های دارای وضعیت بحرانی (سیاه) قرار گرفتi که برابر مصوبات ستاد کرونا برخی محدودیت ها همچنان در این شهرستان پابرجا خواهد بود. وی تصریح کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در این شهرستان 1098 نفر
شکارچیان متخلف در ایلام دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب بازیار اظهار داشت: نیرو های یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت زنی در منطقه حفاظت شده کولگ شهرستان مهران، دو نفر متخلف شکار و صید را به همراه لاشه یک رأس کل وحشی شناسایی و دستگیر کردند. وی با بیان اینکه از شکارچیان متخلف، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی به همراه ادوات شکار نیز کشف و ضبط شد افزود: پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع
تهران تعطیل نشد
تا شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان ها کاهش پیدا کند. وی اضافه کرد: اقدامی که با همکاری وزارت بهداشت و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شده، شرایطی را فراهم می کند تا حالت تهاجمی به چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشیم. این موضوع نه فقط بحث مورد تایید استاندار تهران که مورد تایید بسیاری از مسئولان وزارت بهداشت نیز بود، دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی کرونا و فوق
اجرای محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر/ حضور یک سوم کارمندان شهرهای قرمز در محل کار/ محدودیت تردد در ...
/> معاون وزیر بهداشت گفت: هدف تعطیلی کسب و کار نیست بلکه برای کاهش شیوع این بیماری موظف هستیم. شهرستان ها در مرحله دو و سه باید تمامی مشاغل غیر ضروری را تعطیل و فقط مشاغل مورد نیاز مردم باز باشند. بر اساس بررسی های انجام شده بیش از 100 شهرستان در وضعیت قرمز است حتی تهران هم قرمز است. 150 شهرستان در وضعیت نارنجی و 155 شهرستان هم در وضعیت زرد هستند و سطح شغلی 4 برای این شهرستان ها اعمال می شود.
کرونا بی رحمانه قربانی می گیرد
تهدید سلامتی دیگر افراد باشد. شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود. استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه نیز در جلسه ستاد کرونا استان گفت: بنا به درخواست
جزئیات کامل اجرای طرح جامع مبارزه با کرونا از شنبه آینده/ وضعیت حضور کارکنان در ادارات و تردد خودروها از ...
. به طور مثال اگر شهرستانی در وضعیت سطح هشدار سه قرار گیرد در این وضعیت به جز مشاغل خیلی ضروری که مربوط به تهیه مایحتاج ضروری مردم، امنیت و سلامت می شوند، بقیه مشاغل همه تعطیل هستند. همچنین بر اساس ارزیابی های وزارت بهداشت، این تعطیلی ممکن است دو هفته یا کمتر و بیشتر طول بکشد. وی گفت: در ارزیابی اولیه شاید بیش از 100 شهرستان مشمول محدودیت های سطح قرمز می شوند که اکثر مراکز استان ها و از
بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام
عملیاتی شد. ظرفیت تخت های بیمارستان شهدا دهلران در حال تکمیل شدن است مجید عسگری فرماندار شهرستان دهلران گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا لازم اجرا است و تمامی دستگاه های عضو ستاد بایستی در راستای انجام وظایف محوله پای کار باشند. وی افزود: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که آماربستری ها به 26 نفر رسیده و چنانچه شهروندان همکاری
افزایش نگران کننده ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان
ساعت فعالیت تمامی صنوف به جز صنوفی که اقلام و ارزاق ضروری مردم را عرضه می کنند، در این شهرستان محدود شد. بر اساس این تصمیم ، صنوف به مدت یک ماه تا ساعت 14 فعالیت خواهند داشت با بالا رفتن آمار مبتلا ، روز گذشته دو مرکز جدید 16 ساعته غربالگری کرونا هم در زاهدان افتتاح شد. این مراکز با هدف دسترسی آسان شهروندان به امکانات نمونه گیری از موارد مشکوک به کرونا راه اندازی شده است.
کرونا قبل از ساعت 18 کجاست؟
لذا چند شهرستان شامل محدودیت هایی شده تا پس از ساعت 18 اجرایی گردد. طبق اعلام رئیس سازمان آرامستان های شهرداری تبریز قبل از شیوع کرونا، میانگین دفن در تبریز به صورت روزانه حدود 23 نفر بوده است حال آنکه این روزها تعداد فوتی های کرونا، متوفیان عادی را نیز جلو زده است! ▪️اعمال محدودیت تاثیری در چرخه سرایت نخواهد داشت!؟ محدودیت های ساعتی کرونایی – که از 20 آبان ماه کلید
99 درصد اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا همراهی کردند
اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: با برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا و تجمع برخورد قانونی می شود و با پرهیز مردم از برگزاری این مراسم ها و خارج نشدن از منزل، از کادر درمان حمایت کنند. فارسی با اشاره به ایجاد معضلاتی در آرامستان بهشت هاجر و تردد غیرمجاز مردم در این آرامستان گفت: در همین راستا از روز چهارشنبه تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت هاجر مسدود شد و شهروندان از تردد در این
ورودی آرامستان های دلفان مسدود شد
هزار تومانی خودروهای ورودی به آرامستان ها افزود: همچنین 15 واحد صنفی شهرستان دلفان به دلیل نقض محدودیت های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شدند. فرماندار دلفان همچنین گفت: 9 باشگاه ورزشی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شد. بهمنی ادامه داد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می گیرد. ...
عواقب پرسه زنی در روزهای بحرانی کرونا / نفس های نصف جهان به شماره افتاد / رکورد ابتلا به کرونا در اصفهان ...
بهداشتی خاطرنشان کرد: انتظار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این است که همه مجموعه های داخل استان که در حال ارائه خدمت به مردم هستند، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند. وی در مورد افرادی که به بیماری کرونا مبتلا هستند اما قرنطینه خانگی را رعایت نمی کنند، گفت: اوایل شیوع بیماری کرونا بر برخورد با این افراد تاکید شد اما تاکنون عملیاتی نشده است و امیدواریم که این موضوع مورد توجه مسئولان قضایی
انجام نمونه گیری از 2017نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در دهلران
های شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می رود شهروندان در این شرایط حساس همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی داشته باشند. او عنوان کرد:بدون شک افرادی که مبتلا و یا در قرنطینه خانگی هستند نباید در مکان های عمومی تردد کنند و چنانچه این افراد بخواهند بدون توجه به بیماری خود در مکان های عمومی تردد کنند و سلامت مردم جامعه را با انتشار این ویروس به خطر بیندازند از طریق مراجع قضایی موضوع پیگیری و با افراد متخلف برخورد خواهد شد. انتهای پیام/ د
فوتی های کرونا در ایلام همچنان دورقمی است
تعداد بستری های ناشی از کرونا امکانات درمانی و بیمارستانی جوابگوی بیماران مبتلا به کرونا نیست، افزود: در حال حاضر شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه از نظر شیوع کرونا و شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و مهران در وضعیت قرمز قرار دارند. کریمیان یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام 193 نفر، در شهرستان ایوان 31 نفر، در شهرستان مهران 19 نفر، در شهرستان دهلران 17
شمار بستری های مبتلا به کرونا در مهاباد رکورد شکست
مرد و 47 درصد شامل 2 هزار و 273 نفر زن هستند. مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان 211 نفر فوت کرده اند که از این تعداد 205 نفر بومی و اهل مهاباد و 6 نفر نیز غیر بومی و از شهرهای اطراف بوده اند. بهزاد با بیان اینکه سطح درگیری ریه بیماران کرونایی در مهاباد افزایش یافته، اضافه کرد: سطح درگیری ریه بیماران مبتلا به کرونا در این
مشکل اساسی به نام مخفی کردن کرونا در جامعه
می شوند و هیچ اشکالی ندارد که یک نفر اعلام کند من کرونا دارم و بیمار شدن به علت کرونا هیچگونه محدودیتی به لحاظ شغلی، اخلاقی و... برای افراد نباید داشته باشد و همه افراد جامعه برای کمک به سلامت شهروندان به محض دیدن علائم به مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه و کار درمان خود را آغاز کنند تا ناخواسته ناقل بیماری نباشند. به هر حال مردم ما باید به این آگاهی برسند که کرونا جرم اجتماعی نیست و افراد مبتلا، بیماری خود را پنهان نکنند و با رعایت پروتکل ها و سپری کردن زمان درمان از ابتلای دیگران جلوگیری کنند. * اسدالله ربانی مهر – رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان ...
پرواز کرونا بر فراز کاشمر
کووید 19 و بستری در بیمارستان افزایش چشم گیری داشته به طوری که ظرفیت بیمارستان شهید مدرس تکمیل است.رئیس ستاد کرونا کاشمر با اظهار تأسف از جان باختن تعدادی از مردم بر اثر مبتلا به کووید 19، عنوان کرد: در بیمارستان های کاشمر علاوه بر بیماران خود شهرستان، از شهرهای خلیل آباد، کوهسرخ، بردسکن، مه ولات بستری داریم.وی اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران در کاشمر مقرر شددر صورت ضرورت و نیاز بیمارستان
روند صعودی بیماران کرونایی بستری شده در بروجرد نگران کننده است
زنجیره ای، نانوایی ها، بانک ها و مراکز پر رفت وآمد سطح شهر و به جهت کنترل و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا گشت و بازرسی از صنوف با مشارکت اداره تعزیرات حکومتی شبکه بهداشت و درمان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان انجام می شود. 47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است. پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است. ...
به طور متوسط هر 70 دقیقه یک بیمار بدحال کووید19 در تنها بیمارستان کازرون بستری می شود
تخت ویژه در نظر گرفته شده برای بیماران بدحال مبتلا به این بیماری در این تاریخ کاملا تکمیل شده است. وی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا تاریخ 21 آبان، کل موارد بستری شده در بخش های کووید این بیمارستان 1316 مورد بوده است. مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: در 24 ساعت گذشته، تعداد 20 بیمار جدید در این مرکز درمانی بستری و تعداد 7 بیمار از بخش های کووید مرخص شده اند.
تعداد مبتلایان کرونا در سلسله 6 برابر شد
تحویل می دهند. حسنی تاکید کرد: برخی مردم با جدی نگرفتن این بیماری آسیب جدی به سلامت دیگران وارد می کنند و چنانچه این سهل انگاری ها تداوم داشته باشد کماکان با افزایش تعداد مبتلایان مواجه خواهیم بود. او همچنین گفت: 71 نفر اعضای کادر درمان این شهرستان از جمله 10 پرستار بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) طی هشت ماه گذشته به کووید 19 مبتلا شده اند. انتهای پیام/ر
محدودیت های کرونایی و تعطیلی 6 شهرستان کرمانشاه لغو شد
افزود: ضرورت دارد که فعالیت مکان هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می دهند، به مدت 2 هفته تعطیل شود و در این راستا نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است. وی تاکید کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند. وی اظهار داشت: مهمترین اولویت کاری ما تلاش
شب اول اعمال محدودیت های کرونایی در گیلان/ تجمعات ادامه دارد
و بیمارستانی گیلان به بیش از 400 نفر رسیده است. تشدید نظارت ها بر نحوه اجرای محدودیت های در رشت فرماندار رشت نیز که مسئول اجرای این طرح در این شهرستان است با بیان اینکه عدم توجه شهروندان زمینه را برای جولان بیشتر کرونا فراهم کرده است، اظهار کرد: ستاد ملی کرونا و ستاد استانی برای کنترل این وضعیت اتخاذ کرده اند. علی فتح اللهی با بیان اینکه اعمال محدودیت کرونایی برای
کرونا تاکنون در فارس 1800 قربانی گرفته است
دکتر عبدالرسول همتی چهارشنبه 21 آبان در تشریح جزئیات آماری شیوع کرونا در فارس، گفت: با مرگ 37 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، آمار کل جان باختگان این بیماری از ابتدا تا امروز به 1810 نفر رسیده است. همتی با ابراز تاسف از این موضوع، گفت: در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، گرفتن نمونه آزمایشگاهی از افراد مشکوک و دارای علامت بیماری، بسیار سریعتر از سایر نقاط کشور آغاز شد به طوریکه
کارمند شبکه درمان اشنویه، شهید راه دفاع از سلامت مردم شد
...> سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 80 نفر از کادر درمان در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند. اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و طی هفته های گذشته آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سیر صعودی داشته است. آذربایجان غربی طی بیش از هشت ماه شیوع بیماری کرونا در کشور، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته و به نظر می رسد شاهد آغاز خیز چهارم این بیماری در استان باشیم که البته به احتمال زیاد خطرناک تر از گذشته خواهد بود. منبع: ایرنا ...
هر یک ساعت 12 نفر به کرونا مبتلا می شوند / روزهای دشواری پیش روی مسئولان و مدافعان سلامت است
به گزارش برنا از اراک، دکتر علیرضا کمالی افزود: شیوع بالای کرونا در موج سوم به گونه ای است که میانگین ابتلای شهروندان استان مرکزی در 24 ساعت اکنون به 18 تا 20 نفر رسیده و پیش بینی می شود در آذرماه جاری روزهای دشواری پیش روی مسئولان و مدافعان سلامت این خطه باشد. وی اظهارداشت: تحقیقی که در اسفند ماه پارسال و فروردین سال جاری(موج اول کرونا) روی بیماران کرونایی استان انجام شده ،بیانگر آن است که
افزایش نگران کننده شیوع کرونا در استان اردبیل با 87 بستری جدید
اشاره به ترخیص 72 نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل پس از بهبودی نسبی در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: هم اکنون 71 نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش های مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا به ویژه در فصل پاییز باید احتیاط بیشتری کرده و با