تهران علاقمند به استفاده از تجربیات مسکو در زمینه حمل و نقل عمومی است - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۴

تهران علاقمند به استفاده از تجربیات مسکو در زمینه حمل و نقل عمومی است

تهران- ایرنا- شهردار تهران با اشاره به اینکه مسکو در حوزه حمل و نقل عمومی بویژه مترو پیشرفت های قابل توجهی داشته است گفت: تهران علاقمند است از تجارب مدیران این شهر در بخش حمل و نقل عمومی استفاده کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)