بهره برداری از فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۶

بهره برداری از فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به بهره برداری از فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت، گفت: تا پایان سال جاری امکان برداشت روزانه 20 هزار بشکه نفت از این میدان فراهم خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)