برای اولین بار 20 درصد سودخالص درآمد شرکت، بین سهامداران توزیع شد - معدن نیوز

معدن نیوز ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۳

برای اولین بار 20 درصد سودخالص درآمد شرکت، بین سهامداران توزیع شد

پایگاه خبری معدن نیوز -ابراهیمی مدیرعامل این شرکت فولاد اکسین گفت: بعد از بهره برداری از شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 88 متاسفانه در 10 سال گذشته به علتهای مختلف که هم منشا داخلی و هم منشا خارجی داشت بیش از 700 میلیارد تومان فولاد اکسین دچار زیان شد که این وضعیت بحرانهای زیادی را برای این شرکت با تولیدات منحصربفرد در حوزه های مختلف ایجاد کرده بود که ذکر آنها مکرر با اصحاب رسانه در میان گذشته شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)