واکنش تند احمد پناهیان درباره اظهارات سخنگوی ستاد کرونا علیه مردم قم - وارث
واکنش تند احمد پناهیان درباره اظهارات سخنگوی ستاد کرونا علیه مردم قم
سایر خبرها
نماز عبادی سیاسی جمعه قم به امامت آیت الله اعرافی برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری مهر ، نماز عبادی سیاسی جمعه سوم بهمن 1399 با حضور امت مؤمن و انقلابی قم به امامت آیت الله اعرافی اقامه خواهد شد. بمنظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی مصلی قدس از ساعت 11 پذیرای حضور نمازگزاران خواهد بود. ستاد نماز جمعه قم از نمازگزاران درخواست کرده است ضمن به همراه داشتن وسایل شخصی شامل مهر و سجاده و ماسک، نسبت راهنمایی های خادمان مصلی و استقرار در محل های تعیین شده دقت لازم را به عمل آورند. نماز جمعه قم پس از 24 هفته تعطیلی به دلیل شیوع کرونا هفته گذشته با حضور پرشور مردم قم در مصلی قدس به امامت آیت الله سعیدی اقامه شد. کد خبر 5127350 ...
برگزاری نماز جمعه این هفته در سراسر استان همدان
نماز جمعه این هفته در سراسر استان همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. وی افزود: از همه نمازگزاران عزیز می خواهیم تا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی مناسب، با خادمان مصلی های نماز جمعه در برگزاری نماز جمعه سراسر استان همکاری لازم را داشته باشند. گفتنی است، نماز جمعه این هفته شهر همدان نیز به امامت حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد. انتهای پیام ...
رسیدگی قضایی به اظهارات معاون وزیر بهداشت
رسیدگی قضایی به اظهارات معاون وزیر بهداشت به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مظفری در واکنش به سیاه نمایی اخیر در مورد قم گفت: پس از اظهارات غیرکارشناسی و خلاف واقع معاون وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا و با توجه به وصول گزارشات متعدد مردمی و ابراز گلایه آحاد مردم شریف و متدین قم به دادستانی، پیگیری این موضوع با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: از
اقامه نماز جمعه در سراسر استان کرمان
گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته است، تصریح کرد: نماز جمعه در پایگاه های استان کرمان با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود. حجت الاسلام جعفری افزود: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بار ها از سوی وزارت بهداشت به عنوان نهاد برتر در همکاری با آن وزارت خانه و ستاد کرونا معرفی و مورد
نماز جمعه این هفته در سرپلذهاب برگزار می شود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اسماعیل حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود. مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه سرپلذهاب گفت: به منظور حفظ سلامتی عموم مردم و جلوگیری از شیوع کرونا انتظار می رود نمازگزاران با رعایت پروتکل های بهداشتی به اقامه نماز بپردازند. وی تاکید کرد: نمارگزاران نیز ضمن رعایت فاصله
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: قصد اسائه ادب به مردم و علمای قم را نداشتم
پروتکل های بهداشتی، حتی درصد کمی از آن ها، منجر به خیز جدید بیماری و نهایتاً بستری و مرگ و میر خواهد شد. وی افزود: الگوی رعایت پروتکل ها، مقام معظم رهبری بوده و هستند؛ همه مراجع و علما همکاری کردند و ستاد شورای سیاستگذاری برگزاری نماز جمعه و ائمه جمعه فوق العاده همکاری کردند و ما مدیون تلاش های این افراد بوده ایم. رئیسی ادامه داد: شهر قم و مشهد بعد ملی و بین المللی دارند و
برگزاری نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله اعرافی
سرویس : قم - زمان : شناسه خبر : 1017925 حجت الاسلام علی مهدی زاده در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، گفت: با توجه به مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی شهر قم، مصلی قدس از هفته گذشته شاهد حضور نمازگزاران بود. مسئول نهاد نماز جمعه قم ادامه داد:نماز جمعه این هفته قم فردا(جمعه3بهمن) به امامت آیت الله اعرافی در مصلی قدس برگزار می شود. وی تصریح کرد: تمام تدابیر بهداشتی
واکنش مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار به اعتراض فرماندار
محدودی را (باید روزه بدارید) و هر کس از شما بیمار یا مسافر باشد، باید تعدادی از روزهای دیگر را (روزه بدارد) و بر کسانی که روزه برای آنها طاقت فرساست، (همچون بیماران، و پیران) لازم است با اطعام مستمندی، کفاره دهند. و هرکس فرمان خدا را در انجام کارهای نیک اطاعت کند، به نفع اوست و روزه داشتن به نفع شماست اگر می دانستید 3.در وضعیت های قرمز و نارنجی کرونا ویروس ستاد برگزاری نماز جمعه شهر
علت عذرخواهی سخنگوی ستاد کرونا از مردم قم
بدون توجه به پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: در برگزاری نماز جمعه و مراسم مذهبی روزهای اخیر در قم هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشده است. فقط 30 درصد از شرکت کنندگان از ماسک استفاده کردند. رئیسی گفت: کسانی که با بی مبالاتی این برنامه ها را برگزار می کنند، بدون تعارف مسئول مرگ مردم در پیک بعدی کرونا هستند و باید مجازات شوند. این ثواب کردن نیست. اینها دارند آدم می کشند. پس از جمع آوری امضا
عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از مردم قم: از صحبت های من سوء برداشت شده / قصد اهانت به مردم ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با انتشار فایل صوتی از مردم شریف استان قم عذرخواهی کرد. او در این فایل گفت که از صحبت های من سوء برداشت شده است. او گفت که قصد من صرفا تذکر به رعایت پروتکل ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، آقایان علما و امام جمعه را نداشته و ندارم. او چند روز قبل اعلام کرد که در برگزاری نماز جمعه و مراسم مذهبی روزهای اخیر در قم پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است. لینک کوتاه کپی لینک ...
نباید برخی با سخنان خود مردم را سردرگم کنند/بررسی مشکل تولیدکنندگان ماسک
و مشکلاتشان باقی مانده است. وی سپس اظهارات اخیر سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را ظلمی بزرگ در حق مردم قم خواند و افزود: استان قم اولین استانی بود که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت و همین امر سبب شد که دیگر استان های کشور از شیوه های قم در مبارزه با این بیماری الگو بگیرند. معاون دادستان قم بیان داشت: به هر حال اگر نقطه ضعفی هم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود داشته
گلایه یک طلبه از سخنان معاون وزیر بهداشت/ آقای نمکی دلمان از برخی همکارانتان خون است!
! چند ماهی گذشت و اینک دوباره همان شخص! حال پس از گذشت بیش از ده ماه از تعطیلی نماز دشمن شکن جمعه، در زمانی که وضعیت شهر مقدّس قم، آبی اعلام شده و اقامه نماز جمعه و جماعت بلامانع اعلام گردیده، این بار به مردم مؤمن و انقلابی شهر مقدّس قم ناجوانمردانه و بی مهابا می تازد و کسانی را که در رعایت توصیه های بهداشتی، بیشترین مراعات را در میان سایر اقشار کرده اند، متّهم ردیف اوّل می
انتقاد استاندار قم از ادبیات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا / هیچ عقل سلیمی نمی تواند از استان قم تقدیر ...
سیاست گذاری ائمه جمعه نماز جمعه در قم دیرتر از سایر کشور برگزار شد با همراهی ائمه جمعه این کار به تأخیر افتاد که قابل تقدیر است. همدلی مردم؛علما و مسئولان درنبرد با کرونا استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به هم دلی و همراهی مردم ؛علما و اصناف و هم چنین مسئولان درنبرد با کرونا اشاره و عنوان کرد: علما و مراجع استان از همان روز اول شیوع کرونا پشتیبان ستاد مقابله با کرونا
برپایی نماز جمعه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشتند: آیا با توجه به عکس های مراسم نماز جمعه می توان به این راحتی مسئولین مربوطه چه در دانشگاه علوم پزشکی قم و چه مسئولین برگزاری این قبیل مراسم را متهم به بی مبالاتی و مرگ هم وطنان عزیزمان در پیک بعدی کرونا دانست؟ سهم مدیران کلان بحران کرونا ویروس از موج های
نماز جمعه کرمانشاه این هفته برگزار می شود
اعلام وضعیت آبی و مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی، بعد از 12 هفته تعطیلی، نماز جمعه این هفته سوم بهمن ماه در شهر کرمانشاه اقامه خواهد شد. دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه کرمانشاه گفت: نمازجمعه این هفته به امامت آیت الله مصطفی علما با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های اعلامی در مسجد جامع برگزار خواهد شد. سروری، از نمازگزاران درخواست شده برای حضور در نماز جمعه به طور حتم ماسک و سجاده شخصی همراه داشته باشند. انتهای پیام/پ
معاون دادستان قم: اظهارات سخنگوی ستاد ملی کرونا بر اساس چه مستنداتی بود؟
. وی بیان کرد: اگر هم نقطه ضعفی وجود داشت می توانست با ادبیات بهتری ذکر شود این که گفته شده هیچ پروتکل بهداشتی در قم رعایت نشده ما درخواست برخورد داریم به عنوان دستگاه نظارتی فیلم و مستندات نماز جمعه را بررسی کردم این فیلم با اظهارات این سخنگو تناقض دارد. تأکید بر برخورد با ارائه گزارش های غیرواقع از قم معاون دادستان عمومی و انقلاب قم در بخش دیگری از سخنان خود با
نماز جمعه این هفته در کرمانشاه برگزار می شود
عباس سروری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن کرمانشاه در وضعیت آبی و شرایط کم خطر شیوع ویروس کرونا ، نماز جمعه این هفته به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار می شود. وی افزود: در این راستا درب مسجد جامع کرمانشاه از ساعت 11 روز جمعه سوم بهمن ماه باز و پذیرای مردم مؤمن کرمانشاه خواهد بود. دبیر ستاد
نماز جمعه در تمامی شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود
عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید. مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: با توجه به تاکیدات مسوولان بهداشتی و درمانی، رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای نمازگزاران اجباری خواهد بود. در خراسان شمالی، نماز جمعه در 16 مرکز اقامه می شود و در شرایط عادی 6 هزار تا 12 هزار نفر از مردم در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می کنند.
نماز جمعه در تمام شهرهای خراسان شمالی اقامه می شود
سرویس : خراسان شمالی - زمان : شناسه خبر : 1017557 حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان، نماز عبادی سیاسی جمعه سوم بهمن ماه در همه شهرهای خراسان شمالی اقامه می شود. مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: آیین نماز جمعه در شهرهای بجنورد، شیروان
نامه به ابراهیم رئیسی برای برخورد قاطع با علیرضا رئیسی!
، شهر قم در وضعیت آبی کرونایی بود بعد از حدود 24 هفته نماز جمعه قم با رعایت حداکثری پرتکل ها برگزار گردید. اما متأسفانه سخنگوی ستادملی کرونا در اظهاراتی کاملاً کذب و توهین آمیز که مصداق مجرمانه دارد به مردم شریف قم جسارت کرد و آن ها را آدم کش نامید. این اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، بلافاصله با استقبال رسانه های ضد انقلاب و دشمنان این ملت و نظام مواجه شد. در این نامه تصریح شده
عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از مردم قم + فایل صوتی
به گزارش خبرگزاری حوزه ، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با انتشار فایل صوتی از مردم شریف استان قم عذرخواهی کرد. خاطرنشان می شود: رئیسی، چند روز قبل اعلام کرد که در برگزاری نماز جمعه و مراسم مذهبی روزهای اخیر در قم هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشده است،که این ادعای بی اساس و غیر واقع با واکنش های جدی مردم قم روبرو شد، لذا به کذب بودن صحبت های خود اذعان نموده و با انتشار فایل صوتی از مردم قم عذر خواهی کرده است.
واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به قم هراسیِ سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا
جمعه بیش از 80 درصد مردم به صورت کامل شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند که باید از تمام نماز گزاران و مردم مومن و متدین قم تشکر کرد. همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه نسبت به برخی اظهار نظرها در خصوص قم و مردم قم ابراز تاسف کرد. در ادامه آیت الله سعیدی، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و کادر درمان استان در
اعتراض شدید به سخنان سخنگوی ستاد کرونا درباره نماز جمعه قم چرا نماز جمعه قم حاشیه ساز شد؟
انتقاد علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از نحوه برگزاری نماز جمعه در قم و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حاشیه ساز شده است. شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن انتقاد از رئیسی خواستار دلجویی از امام جمعه قم، ستاد نماز جمعه و مردم این شهر شده است. به گزارش فرارو، نماز جمعه قم هفته گذشته پس از بعد از 24 هفته تعطیلی در مصلای قدس این شهر به امامت آیت الله سعیدی برگزار شد. علیرضا
مقصر اصلی بازار بورس دولت است نه مجلس
پیشین ستاد ملی کرونا گفت: ظلم بسیاری در حق مردم قم شد، روز اولی که کرونا در قم شناسایی شد آقایان قم هراسی، حوزه علمیه هراسی و مراکز دینی هراسی را آغاز کردند و گفتند کرونا از این مراکز در حال منتشر شدن است، در حالی که کرونا در قم صرفا شناسایی شد. نماینده مردم قم افزود: هفته گذشته بعد از 6 ماه مرکز فرهنگی قم و ستاد نماز جمعه و مصلای قم پذیرای مشتاقان نماز جمعه بود که متاسفانه باز هم سخنگوی ستاد
از امام جمعه و مردم قم دلجویی کنید
تب سنج و استفاده از سقف 50 درصد ظرفیت مصلی و سایر موارد ابلاغی، با دقت بالا صورت پذیرفته و فاصله گذاری اجتماعی، به وضوح مورد اهتمام بوده است. همچنین برای کوتاه شدن زمان برگزاری، از اجرای برنامه قبل و بعد از اقامه نماز خودداری شده است. بالاخره اینکه امام جمعه محترم در آغاز خطبه خود، ضمن قدردانی از مجاهدت مدافعان سلامت، به تفصیل، ضرورت رعایت پروتکل ها از سوی مردم نجیب و شریف را تبیین نموده اند.
گلایه معاون استاندار قم از اظهار نظر برخی مسئولان ستاد کرونا
پشت سر بگذاریم و این به الگویی بی بدیل در کشور تبدیل شد. وی با بیان اینکه پروژه قم هراسی از سوی دشمنان رقم خورد افزود: در این میان اما برخی قدرناشناسی کردند، در مورد قم اظهارات سخیفی بر زبان جاری کردند که امیدواریم که این خطا سهوی بوده باشد و ما منتظر اصلاح این اظهارات هستیم. سلیمان پور با بیان اینکه برنامه ها و مراسم های عزاداری و برگزاری نماز جمعه در همه شهرهای کشور به ویژه
واکنش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به سخنان رئیسی
فارس نوشت : شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور اطلاعیه ای به اظهارات علیرضا رئیسی، سخنگوی محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره برگزاری نمازجمعه در شهر قم واکنش نشان داد. شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: مشاهدات میدانی نشان می دهد رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک، ضدعفونی مصلی پیش از آغاز مراسم، باز بودن پنجره ها و تهویه مناسب، با وجود سقف بلند مصلای قم و کنترل نمازگزاران با دستگاه تب سنج و استفاده از سقف 50 درصد ظرفیت مصلی و سایر موارد ابلاغی، با دقت بالا صورت پذیرفته است. این اطلاعیه خواستار دلجویی از امام جمعه محترم قم، ستاد نماز جمعه و نمازگزاران فهیم این شهر شده است. ...
فاز جدید "قم هراسی" به سبک فرافکنی های دشمنان / چرا آقایان "آب به آسیاب دشمن" می ریزند؟
اهل بیت علیه السلام و هم چنین به برکت وجود پربرکت کریمه اهل بیت(س) و مجاهدت کادر درمانی اکنون قم با شرایط مطلوبی روبرو است و جزو استان های رنگ آبی است. با توجه به بهبود شرایط در استان طبق مصوبات خود ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد برون شهری و دیگر محدودیت های کرونایی برداشته شد ازجمله مصوبات هفته گذشته ستاد استانی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بعد از 24 هفته بود آن هم با دو