فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامشیر معارفه شد - خوزنیوز

خوزنیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۶

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامشیر معارفه شد

خوزنیوز: علی بارستی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رامشیر معرفی شد. به گزارش خوزنیوز؛ صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندهای قدیم و جدید شهرستان رامشیر، فرماندار این شهر ضمن اشاره به خدمات ارزنده سرهنگ عزتی پور، مهمترین بارزه اصلی وی را تلاش بی وقفه جهت امنیت و رفاه حال شهروندان دانست و در این خصوص اظهار داشت: در مدت تصدی مسئولیت سرهنگ عزتی پور ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)