عملیات تجمیع وساماندهی واحدهای جمع آوری پسماند خشک در ملارد آغاز شد - اقتصاد آینده

اقتصاد آینده ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۲:۱۶

عملیات تجمیع وساماندهی واحدهای جمع آوری پسماند خشک در ملارد آغاز شد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از آغاز عملیات تجمیع وساماندهی واحدهای جمع آوری پسماند خشک در این شهرستان خبر داد . به گزارش واحد روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد ، مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت : باتوجه به شکایات واصله در خصوص فعالیت غیر مجاز واحدهای جمع آوری پسماند خشک در شهر ملارد، طی پیگیری های به عمل آمده وطرح موضوع در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان، با اختصاص 11000 مترمربع از اراضی روستای قلعه فرامرزیه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)