2 خواهر دبستانی در سیرجان دستگاه عابر بانک ساختند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۸

2 خواهر دبستانی در سیرجان دستگاه عابر بانک ساختند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ندا و شیوا نورمندی دانش آموزان کلاس چهارم و ششم ابتدایی دبستان ام النور سیرجان موفق شدند، کار هنری خود را در قالب ساخت دستگاه عابر بانک تهیه کنند و به مدرسه خود ارائه دهند. این دو خواهر در خصوص علت ساخت و نحوه کار عابر بانک خود در گفت و گو با خبرنگار فارس اعلام کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)