سانتریفیوژهای غیرفعال جمع آوری شدند - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۵

سانتریفیوژهای غیرفعال جمع آوری شدند

رییس ستاد پیگیری اجرای برجام اظهار داشت: تاکنون سانتریفیوژهایی که فعال نبوده اند جمع آوری شده اند و تعدادی از سانتریفیوژهایی که فعال هستند و مشغول غنی سازی می باشند در نطنز و فردو باقی می مانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، سیدعباس عراقچی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم رکن آبادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در بازدید از نطنز گفته اند که 9 هزار سانتریفیوژها نیمه فعال و 6 هزار و 200 سانتریفیوژ دیگر جمع آوری شده اند؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)