ادغام باتدبیر وزارتخانه های نفت و نیرو مثبت است - سرمد نیوز

سرمد نیوز ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۹

ادغام باتدبیر وزارتخانه های نفت و نیرو مثبت است

مدیرعامل مپنا گفت: با توجه به این که هماهنگی در بخش انرژی بسیار اهمیت دارد، اگر بتوان برای این هماهنگی و مشکلاتی که به وجود می آید تدابیری اندیشیده شود، طرح ادغام وزارت نیرو با وزارت نفت مثبت است ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)