شرکت های خارجی در حال فرار از ابوظبی و دبی هستند - عصر امروز
شرکت های خارجی در حال فرار از ابوظبی و دبی هستند
سایر منابع:
سایر خبرها
آمریکا تجهیزات نظامی در اختیار امارات قرار می دهد
بتواند در مقابل حملات نیروهای مقاومت ارتش یمن بایستد. تصمیم مذکور از سوی آمریکا پس از گفتگوی تلفنی لوید آستین وزیر دفاع این کشور با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی، گرفته شد. لازم به ذکر است که ابوظبی بامداد دوشنبه هدف حملات مقاومت یمن قرار گرفت. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک
اسرائیل می ترسد حملات به امارات تمرینی برای حمله به تل آویو باشد
به گزارش بولتن نیوز ، رسانه های صهیونیستی روز دوشنبه از اقدامات تل آویو برای استقرار سامانه های دفاع هوایی در امارات در جهت مقابله با حملات نیروهای صنعا به ابوظبی خبر دادند. این رسانه ها تاکید کردند که استقرار این سامانه های دفاع هوایی در امارات باعث ارسال هشدار به اسرائیل قبل از شروع حملات خواهد بود. رسانه های صهیونیستی ترس اسرائیل مبنی بر اینکه هدف بعدی موشک ها و پهپادهای
ادامه حملات پهپادی به امارات
است که ارتش یمن از 22 روز پیش عملیات برون مرزی بازدارنده علیه امارات را در عمق خاک این کشور آغاز کرد که آخرین و سومین این عملیات دیروز دوشنبه صورت گرفت و طی آن، اهداف مهم و حیاتی در امارت های ابوظبی و دبی به ترتیپ با موشک های ذوالفقار و پهپادهای صماد3 هدف قرار گرفت. امارات یکی از مهمترین شرکای عربستان در جنگ علیه ملت مظلوم یمن است و این رژیم در طول 6 سال گذشته جنایات فجیعی علیه یمن مرتکب شده است.
وزارت دفاع امارات از حمله پهپادی به این کشور خبر داد
مناطق مسکونی نفوذ کردند. ابوظبی مدعی شده است که این پهپادها رهگیری و منهدم شده اند. پیش از این گروه ناشناس الویه الوعد الحق ، اعلام کرد تاسیسات حیاتی در شهر ابوظبی را به وسیله 4 پهپاد انتحاری مورد هدف قرار داده است. این گروه هشدار داده بود که عملیات هایش علیه امارات ادامه خواهد یافت مگر اینکه دولت امارات دست از کارهای خود و جنگ با یمن بردارد. این گروه تاکید کرده که حملات آتی
ابوظبی و دوبی تنها تر از همیشه در برابر انصارالله
دادند که یا از جنگ یمن خارج شود و یا منتظر حملات سنگین تری باشد. در این مطلب به بررسی حملات اخیر انصارالله به امارات و پیامدهای این حمله خواهیم پرداخت. *** جزئیات عملیات طوفان یمن انصارالله یمن طی دو مرحله امارات را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد. در مرحله اول روز دوشنبه 27 دی ماه طی عملیات طوفان یمن1 منطقه المصفح در ابوظبی و فرودگاه بین المللی ابوظبی هدف حملات قرار گرفت. یحیی
اکسپو امارت بار دیگر از طرف یمن تهدید شد
حمایت این کشور علیه مردم یمن طی دو هفته اخیر سه عملیات گسترده موسوم به طوفان یمن را در خاک امارات اجرا کرد و پایگاههای مهم و حیاتی را در عمق خاک این کشور هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است. پیشتر نیز یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه هفته گذشته تهدید کرده بود که این بار نمایشگاه اکسپو 2020 را که در دبی برپا شده است، هدف می گیرند. وی در صفحه توئیتر خود با
ارتش یمن بار دیگر به امارات هشدار داد/ عبدالملک الحوثی: حمله سعودی به زندان صعده عامدانه بود
اهداف مهم و حیاتی در امارت های ابوظبی و دبی به ترتیپ با موشک های ذوالفقار و پهپادهای صماد3 هدف قرار گرفت. امارات یکی از مهمترین شرکای عربستان در جنگ علیه ملت مظلوم یمن است و این رژیم در طول 6 سال گذشته جنایات فجیعی علیه یمن مرتکب شده است. رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل دشمنان واقعی مسلمانان هستند سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه شنب
بازدید رئیس رژیم صهیونیستی از مسجد شیخ زاید امارات
قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. سرتیپ یحیی سریع افزود: کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد، ناامن خواهد ماند. نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان، ساکنان و شرکت ها برای دوری از مقرها و تأسیسات حیاتی، به دلیل آسیب پذیری در برابر هدف گیری در دوره آتی هشدار می دهد .
عکس | رئیس رژیم صهیونیستی و همسرش در مسجد شیخ زاید ابوظبی
امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. سرتیپ یحیی سریع افزود: کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد، ناامن خواهد ماند. نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان، ساکنان و شرکت ها برای دوری از مقرها و تأسیسات حیاتی، به دلیل آسیب پذیری در برابر هدف گیری در دوره آتی هشدار می دهد .
فروش سامانه هشدار حملات موشکی به امارات توسط اسرائیل
به گزارش راهبرد معاصر شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم موافقت کرده است تا سامانه های هشدار اولیه حملات موشکی را در اختیار امارات قرار دهد تا موشک هایی را که به سمت خاکش پرتاب می شود، پیش از اصابت به اهداف شناسایی کند. الون بن دیوید ، تحلیلگر نظامی این شبکه صهیونیست گفت که سامانه های هشدار اولیه که اسرائیل تصمیم گرفت به امارات ارائه کند شامل رادار و نرم افزار کنترل است.
جنگنده های سعودی مراکز رسانه ای یمن در صنعا را بمباران کردند
گرفت. گفتنی است که ابوظبی بامداد دوشنبه هدف حملات مقاومت یمن قرار گرفت. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. ائتلاف سعودی سعی دارد انتقام شکست های خود را با حمله به مراکز غیر نظامی یمن بگیرد.
سلسله حملات ائتلاف سعودی به پایتخت یمن/ هدف قرار گرفتن مراکز رادیو و تلویزیون در صنعاء
سه عملیات موسوم به طوفان یمن را در عمق خاک امارات انجام داده است که هر سه بار اهداف مهم امارات در ابوظبی هدف حملات پهپادی و موشکی یمن قرار گرفته است. سخنگوی ارتش یمن روز دوشنبه در جزئیات سومین عملیات تلافی جویانه ارتش یمن به امارات اعلام کرد که در این عملیات اهداف مهم و منحصر به فردی در امارت ابوظبی را با موشک های بالستیک ذوالفقار و اهداف حساس مهم در امارات دبی را با پهپادهای صماد 3
تحلیل گر یمنی: اماراتی ها بین سرمایه گذاری و امارات ناامن یکی را انتخاب کنند
تروریستی و تکفیری العمالقه که نیروهای نیابتی امارات در جنگ یمن است، صورت گرفته است. شنبه این هفته نیز محل تجمع این تروریست ها در عسیلان هدف قرار گرفت که بیش از 40 کشته و زخمی به جای گذاشت. همزمان با این عملیات، ارتش یمن از 22 روز پیش عملیات برون مرزی بازدارنده علیه امارات در عمق خاک این کشور انجام داد که آخرین و سومین این عملیات دیروز دوشنبه صورت گرفت و طی آن، اهداف مهم و حیاتی در امارت های ابوظبی و دبی به ترتیپ با موشک های ذوالفقار و پهپادهای صماد3 هدف قرار گرفت. انتهای پیام/ ...
مقاومت یمن دست بردار نیست سومین حمله بزرگ به امارات رئیس رژیم صهیونیستی را به پناهگاه فرستاد
خسارات جدی از جنس اقتصادی، امنیتی و سیاسی به این کشور وارد کردند. بامداد دوشنبه اما سومین مرحله از این عملیات با دقت اجرا شد. اهمیت این حمله نیز در این بود که همزمان با سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی اتفاق افتاد. ماجرا از آنجا آغاز شد که رسانه ها بامداد دوشنبه خبر دادند ابوظبی هدف حملات مقاومت یمن قرار گرفت. در ابتدا یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که جزئیات یک عملیات موفق
یک مرکز مهم و حاکمیتی در ابوظبی هدف قرار گرفته است
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با اظهارات سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن درباره حمله به امارت ابوظبی، برخی منابع عربی نیز گفتند که در عملیات روز گذشته یک مرکز مهم و حاکمیتی در ابوظبی هدف قرار گرفته است. بنابر گزارش شبکه المیادین، رشاد الوتیری کارشناس نظامی یمن گفت که حملات دیگری در آینده علیه امارات انجام خواهد شد و این حملات کوبنده تر از قبل خواهد بود و
جزئیات سومین عملیات از قول سخنگوی ارتش یمن؛ کدام اهداف حیاتی امارات هدف قرار گرفت؟
فردی در امارت ابوظبی با موشک های بالیستیک ذوالفقار و اهداف حساس مهم در امارت دبی را با پهپادهای صماد 3 هدف قرار داده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که کشور کوچک امارات دشمن، تا زمانی که ابزار و آلات دست دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به حملات خود علیه ملت و کشور یمن ادامه دهند، این کشورک ناامن خواهد بود. سریع گفت که نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان و افراد مقیم امارات و
سومین حمله بزرگ به دوبی و ابوظبی /رئیس رژیم صهیونیستی را به پناهگاه فرستاد
خبر دادند ابوظبی هدف حملات مقاومت یمن قرار گرفت. در ابتدا یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که جزئیات یک عملیات موفق به عمق خاک امارات به زودی اعلام می شود. به دنبال این خبر رسانه ها از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان ابوظبی خبر دادند. همزمان کانال تلگرامی صابرین نیوز اعلام کرد که صدای انفجارهای مهیب در آسمان ابوظبی شنیده شده است. همچنین برخی منابع خبری از توقف پروازها در 2 فرودگاه مهم
سومین عملیات طوفان یمن در عمق خاک امارات
اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. نیروهای مسلح یمن تاکید کرده اند تا زمانی که مزدوران دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به علیه کشور و ملت یمن ادامه دهند، امارات ناامن خواهد ماند. نیروهای مسلح همچنین مجددا به شهروندان، افراد مقیم و شرکت ها هشدار داده اند که از مقرها و تاسیسات حیاتی که در مرحله آتی هدف حملات گسترده تری قرار خواهند گرفت، دور شوند. انتهای پیام/
یمن: با سه عملیات متوالی در عمق امارات ناتوانی سلاح آمریکا را ثابت کردیم
عملیات های برای بازداشتن متجاوزان، ادامه دهند. سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن، صبح امروز جزئیات عملیات اعصار الیمن 3 علیه ابوظبی را ارائه کرد. سریع تأکید کرد، در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. وی افزود
واکنش عربستان به پاسخ ارتش یمن به تجاوزات امارات
به گزارش صدای ایران عربستان صعودی پاسخ ارتش یمن به حملات و تجاوزات امارت متحده عربی را محکوم و بر حمایت خود از هر گونه اقدامات امارت علیه یمن تاکید کرد وزارتخانه یاد شده در بیانیه خود بر همبستگی کامل خود با کشور امارات تأکید کرد و افزود: ما در کنار امارات علیه هر آنچه امنیت و ثبات این کشور را تهدید می کند، قرار داریم. وزارت خارجه عربستان همچنین اعلام کرد که ریاض با دولت و
حمله به ابوظبی با موشک های ذوالفقار
(العلی) العظیم زنده باد یمن آزاد، مستقل و بزرگ یمن و همه آزادگان امت پیروز هستند صنعا؛ بیست و هشتم جمادی الآخر 1443 ه. ق سی و یکم ژانویه 2021 م. بیانیه نیرو های مسلح یمن در حملات دیروز به امارات یک مرکز حیاتی و حاکمیتی بزرگ هدف قرار گرفته است از سوی دیگر شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع خبری خود اعلام کرد در عملیات و حمله دیروز یمنی ها به امارات
هشدار صنعاء: امارات، سر عقل بیاید
، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح امروز جزئیات عملیات اعصار الیمن 3 علیه ابوظبی را ارائه کرد. سریع تأکید کرد، در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد. وی افزود: کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن
رسانه های صهیونیست: حملات یمن به امارات حامل پیام برای اسرائیل است
سفر رژیم صهیونیستی سامانه دفاع هوایی امارات فعال شده بود. منابع صهیونیست با اعلام اینکه هرتزوگ و هیات همراه او در سلامت هستند و هیچ خطری آنها را تهدید نکرد، گفتند که رئیس این رژیم پس از عملیات موشکی نیروهای مسلح یمن به ابوظبی در جریان جزییات حمله قرار گرفت و سفر وی طبق برنامه ادامه خواهد داشت. نیروهای مسلح یمن روز گذشته (یکشنبه) عملیات موشکی گسترده ای را با هدف قرار دادن
جزئیات حملات موشکی انصارالله به امارات و پایگاه های عربستان
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی جزئیات حملات بامداد امروز دوشنبه نیروهای ارتش یمن به عمق خاک امارات را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه ای درباره جزئیات حمله بامداد امروز به عمق امارات نوشت: یگان موشکی و پهپادی یمن عملیات نظامی گسترده طوفان یمن3 را انجام و عمق امارات را هدف قرار دادند. وی درباره جزئیات
پذیرایی موشکی از هرتزوگ در ابوظبی
ها قرار گرفت. سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت که در مرحله سوم عملیات اعصارالیمن، عمق امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد 3 به اهداف حساس در امارت دوبی حمله شد. سریع گفت: کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دوبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد، ناامن خواهد
امارات و حومه دمشق هدف حملات موشکی قرار گرفتند
(SPA) نیز اعلام کرد که پس از حمله حوثی ها به امارات، نیروهای ائتلاف یک سکوی پرتاب موشک بالستیک را در منطقه الجوف یمن منهدم کرده اند. جنگنده های اسرائیل نیز حومه دمشق را هدف حملات موشکی قرار دادند اما پدافند هوایی ارتش سوریه این حملات را دفع کرد. یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که بامداد روز 31 ژانویه جنگنده های اسرائیل حملات موشکی به حومه دمشق را آغاز کردند. حملات حدود ساعت 3:05 بامداد و از شرق بیروت صورت گرفته و نقاطی در اطراف دمشق را هدف قرار داده است.
اعتراف رسانه های رژیم صهیونیستی/ اسراییل نگران توان موشکی انصارلله یمن است
برای اسرائیل باشد. اعتراف این رسانه ها همزمان با سفر دیدار اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی و دیدار وی با مقامات اماراتی صورت گرفته است. نیروهای مسلح یمن روز گذشته (یکشنبه) عملیات موشکی گسترده ای را با هدف قرار دادن اعماق خاک امارات انجام دادند که سومین عملیات نظامی در کمتر از یک ماه گذشته است. این عملیات همزمان با سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم
سومین عملیات انصارالله در عمق امارات/ ارتش یمن: ابوظبی و دبی را با موشک و پهپاد هدف گرفتیم
حملات موشکی احتمالی به منافع اسرائیل به بحث و گفتگو پرداختند. این رسانه توضیح بیشتری در رابطه نوع این همکاری و نحوه آن ارائه نکرد. پیش از این، وبگاه الخبر الیمنی روز یکشنبه به نقل از منابعی در بخش اطلاعات نظامی دولت صنعاء از طرح حمله بی سابقه و ویرانگر به امارات متحده عربی و هدف گیری 50 نقطه حساس در این کشور خبر داده بود. طبق این گزارش، قرار است در عملیاتی به نام سیل