مجیدی: 15 فینال در پیش داریم/ لیستم را به باشگاه دادم اما هنوز بازیکنی نگرفته ایم - پارس فوتبال

پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۹

مجیدی: 15 فینال در پیش داریم/ لیستم را به باشگاه دادم اما هنوز بازیکنی ...

سرمربی استقلال می گوید برای گرفتن سه امتیاز از تیم هوادار روز سختی خواهند داشت. به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل هوادار در بازی معوقه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: در 6 بازی آخر فصل 5 برد و یک تساوی داشتیم، اما با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد، متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان تیم ما کرونا گرفتند. البته بازیکنان ما الان در تمرینات حضور دارند و خوب تمرین کردند و نگرانی ما را برطرف کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)