انتخاب شرکت پلیمر طلایی یزد به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه گل و گیاه شیراز - یزد فردا

یزد فردا ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۹

انتخاب شرکت پلیمر طلایی یزد به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه گل و گیاه شیراز

شرکت پلیمر طلایی یزد به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و لوازم باغبانی شیراز انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی پلیمر طلایی یزد، به پاس حضور فعالانه در این نمایشگاه و همچنین ارائه دستاوردها و محصولات جدید توسط پلیمر طلایی یزد، نشان غرفه برتر به این شرکت اهدا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)