چرا قیمت گوشی در ایران از جهان بالاتر است؟ - صبحانه انلاین

صبحانه انلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۰

چرا قیمت گوشی در ایران از جهان بالاتر است؟

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج گفت: وارد کنندگان باید 9 درصد قیمت گوشی را به عنوان مالیات به اداره امور مالیاتی پرداخت کنند. 9 درصد نیز بابت عوارض گمرکی و هزینه های این چنینی است. دو یا سه درصد به عنوان سود در نظر گرفته می شود و هزینه های متفرقه نیز باعث می شود تا یک گوشی که وارد کشور می شود حدود 25 یا 30 درصد بیشتر از قیمت دلاری اعلام شده باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)